۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پنج واحد تجاری آموزش و پرورش در منطقه کشکوییه افتتاح شد
ساخت و بهره برداری از ۱۸ واحد تجاری در شهرستان بافت -اقطاع خبر

ساخت و بهره برداری از ۱۸ واحد تجاری در شهرستان بافت -اقطاع خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از پنج واحد تجاری آموزش و پرورش گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (۹) قانون بودجه سال نود و شش، ۱۸۴ واحد تجاری با متراژی بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی در راستای خلق درآمد پایدار احداث شده و یا در حال ساخت است.

به گزارش اقطاع خبر،احمد اسکندری نسب افزود: تجاری سازی فضاهای آموزشی در استان کرمان طی سه سال اخیر بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای آموزش و پرورش استان کرمان درآمد اختصاصی ایجاد کرده است.
وی از ساخت ۴۷ واحد تجاری در شهرستان جیرفت با تغییر کاربری پنج فضای آموزشی به متراژ هزار و ۲۷۲ مترمربع خبر داد و بیان کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی در جیرفت سالانه درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای آموزش و پرورش این شهرستان آورده داشته است.
وی از ساخت و بهره برداری از ۱۸ واحد تجاری در شهرستان بافت، ۱۳ واحد در سیرجان، ۱۲ واحد در زرند، ۲ واحد در شهرستان راور، هشت واحد در شهرستان شهربابک، ۹ واحد در عنبرآباد، هفت واحد در بردسیر و چهار واحد تجاری در شهرستان نرماشیر خبر داد.
اسکندری نسب گفت: عملیات ساخت پنج واحد تجاری در شهرستان رابر، هشت  واحد تجاری در شهرستان قلعه گنج، سه واحد تجاری در منطقه راین و ۲۰ واحد تجاری در شهر کرمان بلوار جمهوری اسلامی آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
وی  با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر تجاری سازی فضاهای آموزشی دارای قابلیت تجاری را به منظور ایجاد درآمد پایدار بر اساس مجوز های قانونی از مهمترین راهبردهای خود قرار داده خاطر نشان کرد: در همین راستا بیش از پنج کیلومتر زمین دارای موقعیت بر تجاری در فضاهای آموزشی شناسایی شده که قابلیت ساخت بیش از ۸۰۰ واحد تجاری دیگر را دارد لذا به علت کمبود منابع مالی و عدم استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه با مشکلی جدی مواجه هستیم که همکاری نهادهای دولتی را در زمینه تحقق این مهم می طلبد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × 5 =