۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بردسیر
سال آینده موتور‌پمپ‌ها خاموش نمی‌شوند
سال آینده موتور‌پمپ‌ها خاموش نمی‌شوند

سال آینده موتور‌پمپ‌ها خاموش نمی‌شوند

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته با سایر وزارتخانه‌ها سال آینده موتور‌پمپ‌های کشاورزی خاموش نمی‌شوند. علیرضا مهاجر در حاشیه بازدید از مزارع شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر» اظهار کرد: در راستای کمک به کشاورزان و با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی وزارت جهاد کشاورزی […]



معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته با سایر وزارتخانه‌ها سال آینده موتور‌پمپ‌های کشاورزی خاموش نمی‌شوند.

سال آینده موتور‌پمپ‌ها خاموش نمی‌شوند

علیرضا مهاجر در حاشیه بازدید از مزارع شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر» اظهار کرد: در راستای کمک به کشاورزان و با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی وزارت جهاد کشاورزی با وزارتخانه‌های مربوطه در سال آینده شاهد خاموشی موتور‌پمپ‌های کشاورزی نخواهیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های وزارتخانه جهاد کشاورزی، پرداخت به موقع بهای گندم کشاورزان است تا شاهد نارضایتی تولید‌کنندگان نباشیم.

در ادامه فرامک عزیز کریمی نیز گفت: شهرستان بردسیر منطقه‌ حاصل‌خیز و سر‌سبز است که انواع محصولات زراعی و باغی را در فصول مختلف تولید می‌کند.

وی افزود: محصول جو ترش که معمولاً در این فصل از سال در کم‌تر جایی از کشور مشاهده می‌شود، اما در این منطقه وجود دارد،  پس شایسته است که توجه ویژه‌ای به این خطه زر‌خیز شود.

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: با فعالیت‌های جهادی پرسنل جهاد کشاورزی در مقابله با آفات در بخش کشاورزی بسیار توانمند و موفق عمل کرده‌ایم.

انتهای خبر/شاه‌حیدری‌پور


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*