۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
سد هنزاف ۵ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد -اقطاع خبر

سد هنزاف ۵ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد -اقطاع خبر

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، منصور شهابی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بافت با بیان اینکه در زمان برداشت با کمبود کمباین رو برو هستیم، اظهار داشت: متأسفانه کارخانه شیر شهرستان تعطیل است و باید برای رونق آن تصمیم جدی گرفته شود. شهابی نژاد با اشاره […]


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، منصور شهابی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بافت با بیان اینکه در زمان برداشت با کمبود کمباین رو برو هستیم، اظهار داشت: متأسفانه کارخانه شیر شهرستان تعطیل است و باید برای رونق آن تصمیم جدی گرفته شود.

شهابی نژاد با اشاره به اینکه جلسه ویژه در رابطه با مشکل کارخانه شیر تشکیل می‌شود، افزود: تا پنج ماه آینده سد هنزاف به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مقرر شده است که مجوز سه واحد دامداری صنعتی شهرستان بافت صادر شود که متأسفانه هنوز بلاتکلیف هستند.

سرپرست فرمانداری بافت با بیان اینکه کارگروه شیلات در شهرستان تشکیل شود، اظهار داشت: صدور مجوزهای مرغداری انجام شده است و بخشی از آن انجام می‌شود.

امام جمعه بافت هم در جلسه کارگروه ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بافت اظهار داشت: بخشی که برای هر کشوری در اقتصاد مهم است بخش کشاورزی است و اگر در کشورمان خوب از منابع داخلی استفاده کنیم در بخش کشاورزی می‌توانیم رتبه‌ها خوبی در دنیا داشته باشیم اما متأسفانه در کشور منابع هدر می‌رود.

محمد محمد زاده گفت: باید در مزارعی که آبیاری به صورت سنتی انجام می‌شود روش‌های جدید آموزش داده شود و نظارت انجام شود تا منابع کشور در بخش کشاورزی هدر نرود.

محمد زاده با بیان اینکه در کشور اسراف زیاد است و باید فرهنگ سازی شود، عنوان کرد: شهرستان بافت ظرفیت‌های خیلی خوبی برای بخش کشاورزی دارد متأسفانه ما در بافت صنایع تبدیلی نداریم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده − 6 =