۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شد
سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شد

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شد

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان، در مراسمی با حضور مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، فریدون کشیتی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان معرفی شد. در این مراسم مدیرکل حوزه ریاست و […]



به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان، در مراسمی با حضور مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، فریدون کشیتی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان معرفی شد.

در این مراسم مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ظرفیت‌های بالا و موقعیت استراتژیک استان کرمان، گفت: عملکرد مناسب، مؤثر و نتیجه‌بخش تعزیرات حکومتی در این استان یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسئولان است. 

رضا طاهری کدخدا تعامل بین همکاران از سویی و تعامل بین تعزیرات و دستگاه‌های متولی نظارت و کنترل بازار از سوی دیگر را موجب تحقق اهداف سازمان تعزیرات حکومتی دانست و افزود: رسیدگی مؤثر به پرونده‌های تخلفات اقتصادی و مقابله با سودجویان که به معیشت مردم آسیب می‌زنند از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تعزیرات است و در این بین باید از توان نیروهای انسانی کارآمد که با الگوبرداری از شهدا به دنبال خدمت صادقانه‌اند، بهره گرفت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی هم بهره‌وری بالای نیروی انسانی را موجب تحقق برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی دانست. 

شهرام محسنی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی یار و یاور مردم، بازار و اصناف است اما در برابر سودجویان و متخلفان قاطعانه عمل می‌کند. 

وی افزود: تعزیرات حکومتی اقدامات مؤثری در حوزه برخورد با سودجویان در پرونده‌های بزرگ تخلفات اقتصادی انجام داده و باید در راستای امیدآفرینی، جهاد تبیین و بیان عملکرد خدمات نظام، این اقدامات به خوبی به مردم منعکس و برای‌شان تشریح شود.

در پایان این مراسم از خدمات ارسلان میری، مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان کرمان قدردانی و حکم فریدون کشیتی، به وی اعطا شد.

فریدون کشیتی پیش از این به‌عنوان رئیس شعبه چهارم اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان فعالیت داشت و ارسلان میری نیز به‌عنوان عضو شعبه ۱۰ تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تهران منصوب شد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcirpazwt1a5q2.cbct.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + ده =