۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بردسیر
سند خواندن به مرحله اجرایی رسید
سند خواندن به مرحله اجرایی رسید

سند خواندن به مرحله اجرایی رسید

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: «سند خواندن» در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و مراحل اجرایی را طی می‌کند. مهدی رمضانی ضمن بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: سندی با عنوان خواندن و ترویج مطالعه مفید در شورای عالی انقلاب فرهنگی […]



دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: «سند خواندن» در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و مراحل اجرایی را طی می‌کند.

سند خواندن به مرحله اجرایی رسید

مهدی رمضانی ضمن بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: سندی با عنوان خواندن و ترویج مطالعه مفید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده که به دستور وزیر ارشاد مراحل اجرایی را طی می‌کند.

وی افزود: اولین کارگروه ملی خواندن با حضور نمایندگان ۲۱ دستگاه به زودی برگزار می شود که تکالیف دستگاه‌ها با موضوع کتاب و کتابخوانی مشخص شده است.

 دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر قابل انجام بودن تکالیف دستگاه ها در سند خواندن تاکید کرد و گفت: یکی از قله‌های این سند زنگ خواندن در مدارس است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در اسرع وقت اتفاق بیفتد. 

در ادامه محمد معتمدی‌زاده نیز ضمن تقدیر از همه فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی گفت: در ترویج فرهنگ کتابخوانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست همه باید پای کار باشند.

وی از شهرداری‌ها خواست تا ۰/۵ درصد سهم کتابخانه‌ها را از بودجه خود، به صورت منظم پرداخت کنند تا کتابخانه‌ها در رفع نیازهای خود دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های صنعتی و معدنی در شهرستان برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

وی یادآور شد: مردم نیز در اهداء و تهیه کتاب برای کتابخانه‌ها می‌توانند ظرفیت قابل توجهی باشند که نباید از آن غافل شویم. 

انتهای خبر/ شاه‌حیدری‌پور


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*