سیاست های اشتباه تیم اقتصادی دولت قبل گرایبانگیر جامعه کشاورزی

سیاست های اشتباه تیم اقتصادی دولت قبل گرایبانگیر جامعه کشاورزی

نماینده خانه کشاورز زرند گفت: سیاست‌های غلط تیم اقتصادی دولت گذشته باعث ورشکستگی صادرکنندگان و نیز استیصال کشاورزان شده است وی همچنین خواستار استمهال وام‌های کشاورزی و حمایت از صادرکنندگان استان کرمان شد.

سیاست های اشتباه تیم اقتصادی دولت قبل گرایبانگیر جامعه کشاورزی

به گزارش اقطاع خبر، مظفر محمدی، نماینده خانه کشاورز و عضو اتاق بازرگانی استان در همایش مشترک دستگاه قضایی استان و فعالان اقتصادی و به میزبانی زرند گفت: سیاست‌های غلط تیم اقتصادی دولت گذشته باعث ورشکستگی صادرکنندگان و نیز استیصال کشاورزان شده است.

این فعال اقتصادی با اشاره به مشکلات متعدد بخش کشاورزی استان افزود: کلکسیون مشکلات کشاورزان شامل آفات فراوان طبیعی از یک سو و سیاست‌های اشتباه تیم اقتصادی دولت قبل از سوی دیگر، سالهااست گریبانگیر جامعه‌ کشاورزی شده است.

وی افزود: وقتی دولت از صادر کنندگان پسته حمایت نکرد و حتی با اتخاذ سیاست‌های اشتباه به این قشر آسیب زد نتیجه‌ آن به افزایش مشکلات برای کشاورزان نیز منتج می‌شود، زیرا وقتی صادرکنندگان هر کالایی به مشکل بر می‌خورد در ادامه دیگر پولی ندارد تا به خرید محصولات تولیدی داخل کشور بپردازند در ادامه دامنه‌ این مشکلات به کل جامعه تسری می‌یابد و مسائلی دیگر هم از این چرخه‌ مشکلات به وجود می‌آید.

محمدی تصریح کرد: سرگردانی و بی برنامه بودن، تصمیمات اشتباه، اتخاذ سیاست‌های ویران کننده برای صادرات متاسفانه هم به کشاورزان تولید کننده و هم صادرکنندگان خسارات جبران ناپذیری زد و شوربختانه‌تر اینکه فعالان این بخش دولت قبل را نه تنها در کنار خود نمی‌دیدند بلکه درست در نقطه‌ مخالف خود می دیدند.

مظفر محمدی باقدردانی از رئیس کل دادگستری استان که برای لمس مشکلات بخش اقتصادی به میان فعالان این بخش آمده افزود: بارقه ایی از امید با این اقدام انقلابی در بین فعالان اقتصادی که با موانع متعدد روبرو هستند در دل تولیدکنندگان و صنعتگران و کشاورزان شهرستان‌های زرند و کوهبنان روشن شد و در همین جلسه چند مشکل و مانع مورد رسیدگی قرار گرفت و ان شاءالله با حمایت دستگاه قضایی از بخش کشاورزی نیز شاهد تمدید و استمهال وام‌های کشاورزی و رفع برخی مشکلات و موانع از مسیر این قشر زحمتکش باشیم.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *