۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
شبکه یهود پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان است
شبکه یهود پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان است

شبکه یهود پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان است

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: عده‌ای که به اسلام اعتقادی نداشتند، با شبکه یهود ارتباط پیدا کرده و پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان شدند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه […]


جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: عده‌ای که به اسلام اعتقادی نداشتند، با شبکه یهود ارتباط پیدا کرده و پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان شدند.

شبکه یهود پایه‌گذار نفاق بین مسلمانان است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه ثارالله کرمان، با اشاره به اینکه یک انسجام حرکتی از طرف دشمنان در انقلاب اسلامی انجام شده است، گفت: نقل تاریخ به خودی خود هیچ خاصیتی برای انسان ندارد، غیر از اینکه اطلاعاتی به اطلاعات انسان می‌افزاید.

وی افزود: اگر تاریخ را به‌عنوان تاریخ نگاه کنیم و اتفاقاتی که در زمان ائمه افتاد را صرفاً نقل کنیم، گرهی از زندگی مؤمنین باز نمی‌کند، اما نقل تاریخ برای این است که به‌عنوان یک آینه تمام‌نما به آن بنگریم و امروز را ببینیم، اگر آینه تاریخ را در جلوی خود گذاشتیم و امروز را دیدیم قطعاً از آن درس می‌گیریم.

 
طیبی‌فر بیان کرد: بعثت یک شورش علیه تمام بدی‌ها بود، پیامبر در مکه چند سالی به سختی گذراندند، همین‌جا هم افرادی علیه پیامبر وارد کار شدند ولی هیچ وقت به این باور نرسیدند که این پیامبر یک حرکتی را شروع کرده که بُعد بین‌المللی دارد، لذا فقط حضرت را مزاحم خود می‌دانستند.
 
جانشین نمایندگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: پیامبر از مکه به مدینه هجرت کردند، آن‌جا یک انسجام حکومتی پیدا کردند، فرامین الهی را یکی پس از دیگری بیان می‌کردند و در میدان عمل هم وارد شدند تا فرمان الهی عملیاتی شود، از همان ابتدا که به مدینه آمدند بعضی افراد که با بعضی شبکه‌های بیگانه ارتباط داشتند، اطلاعاتی بدست آوردند که این اطلاعات از حرکت عظیم جهانی پیامبر خبر می‌داد.
 
طیبی‌فر تصريح کرد: چون علمای یهود می‌دانستند و از انبیای قبل شنیده و در کتب دیگر دیده بودند که اسلام پیامبر جهانی خواهد شد، لذا برای اینکه در آینده بتوانند از این موقعیتی استفاده کنند، یک عده‌ای که به ظاهر مسلمان شده بودند ولی اسلام در عمق وجودشان جای نداشت، ارتباط با شبکه یهودیت پیدا کردند و آنجا که باید ضربه بر پیکر اسلام وارد کنند، این کار را انجام دادند، این افراد پایه‌گذار شبکه نفاق در بین مسلمانان شدند.
 
وی افزود: در کنار این شبکه نفاق، شبکه دیگری شکل پیدا کرد، شبکه‌ای که اهل اراجیف‌گویی بودند و شایعه‌سازی می‌کردند، برای دشمن کار می‌کردند اما با زبان اسلامی و مثل موریانه به جان اسلام افتادند.
 
جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شکل‌گیری حزب بنی‌امیه بیان کرد: همین‌که پیامبر بنا شد این دنیا را ترک کند، زمانی‌که پیامبر مشغول بیان پیش‌بینی‌های لازم بود، این حزب بزرگ‌ترین تهمت را به رهبر دنیای اسلام زد و گفت رها کنید، او در حال هذیان گفتن است، در هذیان‌گویی که وصیت‌ کردن فایده ندارد و از اینجا به بعد یک مسئله مهم بین بنی‌امیه و بعد بنی‌عباس استمرار پیدا کرد و دنبال این بودند که ولایت را تبدیل به خلیفه‌گری کنند.
 
طیبی‌فر ادامه داد: لذا در زمان امیر‌المومنین سه جنگ مهم را در داخل راه انداختند و این بلایی است که امروز و در انقلاب اسلامی به آن مبتلا هستیم و امیرالمومنین را به‌دست یکی از همین آدم‌‌هایی که جزء خواص بودند، به شهادت رساندند.
 
وی گفت: در زمان امام مجتبی (ع) از چیز‌ی که دشمن دنبالش بود، این بود که بحث جایگاه ولایت ائمه اطهار را تبدیل به بحث خلافت و سلطنت کند، اما امام مجتبی (ع) سنگر را تغییر داد تا اسلام را حفظ کند و هیچ وقت صلحی به معنای صلحی که امروز در جامعه مطرح است، نکرد و زمینه را فراهم کرد تا مردم چهره کریه حزب بنی‌امیه را بشناسند.
 
جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد: با اشاره به واقعه کربلا و اشاره به نحوه شهادت علی‌‌ابن موسی‌الرضا (ع) گفت: مامون هم می‌خواست ولایت‌عهدی را بدهد که ولایت را در سلطنت ادغام کند و همان کاری را انجام دهد که بنی‌امیه می‌کرد؛ حزب بنی‌‌عباس و بنی‌امیه هر دو یک هدف را دنبال می‌کردند و آن حذف ولایت، امامت و جایگاه رهبری رهبران الهی بود.
 
وی اظهار کرد: همه این‌ها را وقتی کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم یک سیر بعد شهادت پیغمبر شکل پیدا کرد، آن هم این بود که ولایت را حذف و خلیفه‌گری را جای ولایت بگذارند و در این مسیر حزب بنی‌امیه و بنی‌عباس از هیچ جنایتی کوتاه نیامدند و لذا ائمه ما همه به شهادت رسیدند چون با ولایت نمی‌توانستند کنار بیایند، الان هم همین اتفاقات در کشور ما در حال رخ دادن است؛ اتفاقاتی که در فتنه‌های گذشته افتاد همه دنبال همین بودند که جایگاه ولایت را تضعیف کنند.

انتهای خبر/کارگرزاده


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × پنج =