۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهیدستان
شجاع الدین تاج الدینی
شجاع الدین تاج الدینی

شجاع الدین تاج الدینی

جـزئیات شـهادت تـاریخ شـهادت : 1373/05/30 کـشور شـهادت : مـحل شـهادت : بیمارستان 501 اصفهان عـملیـات : نـحوه شـهادت : اطـلاعات مـزار مـحل مـزار : وضـعیت پـیکر : موقـعیت مـزار در گـلزار شـهدا قـطعـه : ردیـف : شـماره : تصویرمـزار شرح شهادت وصیت نامه بسم الله الرحمن الرحیمقسمت از وصیتنامه سردار شهید شجاع الدین تاج […]


جـزئیات شـهادت

تـاریخ شـهادت :
1373/05/30
کـشور شـهادت :
مـحل شـهادت :
بیمارستان 501 اصفهان
عـملیـات :
نـحوه شـهادت :

اطـلاعات مـزار

مـحل مـزار :
وضـعیت پـیکر :
موقـعیت مـزار در گـلزار شـهدا
قـطعـه :
ردیـف :
شـماره :

تصویرمـزار

شرح شهادت

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم
قسمت از وصیتنامه سردار شهید شجاع الدین تاج الدینی
خدایا در این هنگام ما را از آنان قرار ده که ترا خواندند و پاسخشان دادی. از تو طلب کردند و تو عطایشان کردی. سپاس ترا گفتند بر نعماتشان افزودی و با پای تو بسوی تو بازگشتند و تو آغوش اجابت اجابت گشودی از گناهان خویش گریختند و بدامان تو آویختند و تو دست مغفرت بر سرشان کشیدی. وصیت من به خانواده ام همسر فرزندان مادر خواهران و برادران این است که اگر من به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خداست رسیدم صبر را پیشه خود سازید و بیاد شهدای نینوا(کربلا) و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یارانش بیایید و بیاد بازماندگان شهدای کربلا که چگونه در اسارت حضرت زینب(س) پیام حسین(ع)، هدف حسین(ع) و انقلاب حسین(ع) را در همه زمانها و مکانها به جهانیان برسانید وظیفه شما بعد از من دفاع از اسلام ، پیروی از ولایت فقیه و خط سرخ شهادت و حفظ انقلاب خونبار ایران است زیرا راه شهیدان راه حق و حقیقت و آزادی است. دخترم رعایت حجاب اسلامی وظیفه تست و داشتن تقوی و ایمان و پرهیز از گناه که موجب رضای خداوند است مرا خوشحال می نماید. مادر عزیز تنها خواهشی که از شما دارم بر من اشک نریزید. من با علاقه و خواست خود این راه را انتخاب کرده و شهادت را برگزیده ام به دخترم بیشتر توجه کنید. فرزندم کامران راه خدا را انتخاب کن تقوی پیشه نما به تحصیلات خود بیشتر توجه کن. پاسداری از خون شهیدان و حفظ و بقای اسلام و انقلاب خونبار اسلامی را پیشه خود ساز و به مادر و خواهرت وفادار باش. خدای من خواهشم از تو رهایی از آتش جهنم است جز تو خدای واحد و بی شریکی نیست و فرمانروایی و ملک و ستایش ترا سزاست و تو بر همه چیز قادر و توانایی. یارب یارب یارب. والسلام.

بیوگرافی

دوم‌ ارديبهشت 1325، در شهرستان ‌رابر متولد شد. پدرش حسن و مادرش خجسته نام داشت. تا پايان دوره كارشناسي در رشته علوم و فنون نظامی تحصيل كرد.  سال 1356 ازدواج نمود و صاحب يك پسر و يك دختر شد. به عنوان سرهنگ ارتش در جبهه حضور یافت و بيستم تير 1367 ، با سمت فرمانده گردان 655 در جزيره مجنون عراق دچار مصدوميت شيميايي شد. سي‌ام مرداد 1373 ، در اصفهان بر اثر عوارض ناشي از آن به شهادت رسيد. مزار وي در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*