۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
شهدا جان خود را فدای اسلام کردند
شهدا جان خود را فدای اسلام کردند

شهدا جان خود را فدای اسلام کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: شهدا کسانی بودند که جان خود را در طبق اخلاص واعتلای اسلام قرار دادند و شجاعانه مقابل دشمن ایستادند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در یادواره شهدای روستای مظفرآباد ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: شهدا کسانی بودند که جان خود را در طبق اخلاص واعتلای اسلام قرار دادند و شجاعانه مقابل دشمن ایستادند.

شهدا جان خود را فدای اسلام کردند

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در یادواره شهدای روستای مظفرآباد ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا خود را فدایی اسلام و قرآن کردند چرا که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.

وی ادامه داد: شهدا کسانی بودند که در اوج جوانی دنیا را سه طلاقه کردند و گوش به فرمان امام زمان خویش شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: شهدا مجاهدت در راه اسلام را به ما آموختند و حال این یادگار در دست ماست.

 وی با بیان اینکه روستای مظفرآباد یک روستای انقلابی و ولایی است، افزود: چه در زمان جنگ و چه در زمان قبل انقلاب مردم این روستا پای آرمان‌های این انقلاب و نظام ایستاد‌ه‌اند و گواه این حرف، شهدا و تک تک رزمندگانی است که از قافله شهدا جامانده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه نظام هستند و تکریم از آن‌‌ها وظیفه همه مسئولان است چرا که امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهداء هستیم.

وی عنوان کرد: مسئولان بدانند که این میز و صندلی‌ها، پست و مقام‌ها را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان هستند و باید قدر آن را بدانیم.

سکوت سازمان ملل در برابر قتل‌عام کودکان غزه 

حاجب با تأکید بر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: ما شاهد یک فاجعه انسانی بی‌سابقه هستیم، روزانه چندین نفر غیرنظامی فلسطینی، از جمله زنان و کودکان، توسط رژیم اشغالگر قتل‌عام می‌شود.

وی با انتقاد شدید از عملکرد شورای امنیت سازمان، تصریح کرد: سکوت شورای امنیت سازمان ملل کرکننده است، این سکوت پیام خطرناکی به قربانیان بی‌گناه این جنگ و جامعه بین‌المللی می‌فرستد.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 5 =