شهرستان بافت همچنان در وضعیت قرمز کرونا است -اقطاع خبر

طبق اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بافت، این شهر همچنان در وضعیت قرمز کرونا بسر می برد

تعداد کل موارد قطعی مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۲۶۲مورد است که از این تعداد ۱۸۴ مورد بیماران سرپایی و۷۸ مورد بیماران بستری دربیمارستان بوده‌اند و مجموع جان‌باختگان ابتلای قطعی به کرونا از ابتدا تا کنون ۸ مورد بوده است.

رفتار ویروس در خصوص مرگ و میر ناشی از آن قابل پیش‌بینی نیست و متاسفانه شاهد فوت یکی از همشهریان مقیم کرمان در بیمارستان افضلی‌پور کرمان بوده‌ایم که جوان ۳۰ ساله و بدون بیماری زمینه‌ای بوده است.

درحال حاضر تعداد کل بیماران مشکوک و قطعی بستری در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) ۲۹ نفر است که  ۱۲ نفر مبتلای قطعی و ۱۷ نفر مشکوک به کرونا هستند.

کنترل سیر صعودی افزایش موارد بستری در بیمارستان نیازمند همیاری همشهریان با کادر درمان بوده و این امر امکان‌پذیر نیست مگر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و مراسمات عروسی و عزاست./فارس

کرونا ویروس

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *