۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب می‌دانم
شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب می‌دانم

شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب می‌دانم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: من با برداشت خودم و تبعیت از فرمانده عزیزم، سردار شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب دیدم. من ایشان را یکی از الگوهای خود در زندگی، کار و پاسداری خود قرار داده‌ام. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر […]


معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: من با برداشت خودم و تبعیت از فرمانده عزیزم، سردار شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب دیدم. من ایشان را یکی از الگوهای خود در زندگی، کار و پاسداری خود قرار داده‌ام.

شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب می‌دانم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از کتاب «سرداری از ایل سلیمانی» با بیان اینکه این جلسه در حقیقت جلسه تبیین است، گفت: از نویسنده کتاب خانم افسر فاضلی تشکر می‌کنم، وی بیش از ۵۰ کتاب در زمینه شهدا به رشته تحریر درآورده است که بخشی از کتاب‌ها در سطح ملی و بخشی در سطح استان در حال استفاده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز بیش‌تر از هر زمانی نیازمند ترویج گفتمان شهدا هستیم و رهبری بر مکتوبات و تولید فیلم در این زمینه تاکید دارند. با کتاب می‌توانیم گنج دفاع مقدس را کشف و به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه با شهادت امام حسین علیه‌السلام کربلا بهشت شد، عنوان کرد: ترویج دفاع مقدس مصونیت جامعه ماست، جامعه ایثارگران ما مظلوم‌ترین افراد جامعه ما هستند، ایثارگران عزت کشورمان را حفظ کردند، اُبهت شرق و غرب را شکستند و امروز زمانی که این مسائل را برای افراد می‌خواهیم بازگو کنیم باید قسم بخوریم و این مسائل را بگوییم که این مظلومیت است.

معروفی با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی ما آن‌هایی هستند که جان و آبرو خود را تقدیم کردند، عنوان کرد: در آئین امروز برای یک قهرمان یک کتاب تولید شده است. من با برداشت خودم و تبعیت از فرمانده عزیزم، سردار شهید احمد سلیمانی را تندیس اخلاق و ادب دیدم. من ایشان را یکی از الگوهای خود در زندگی، کار و پاسداری خود قرار داده‌ام.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما باید تعهد و رسالت‌محوری شهید احمد سلیمانی نسبت به خانواده‌ را  مطرح و تبیین کنیم چراکه وی با این رویکرد دستور خداوند و پیامبر اکرم (ص) و ائمه علیهم‌السلام را اجرا می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای حفظ دوستان خود در زمان پهلوی تلاش می‌کرد، اظهار کرد: یکی از قهرمانان حقیقی ملت بزرگ ایران شهید احمد سلیمانی است.

معروفی با اشاره به رفاقت و دوستی شهید احمد سلیمانی با دوستان خود ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس سردار شهید احمد سلیمانی جایگاه و مسئولیت بالایی دارد اما هر زمان که فرصت‌ داشت، سر رزمنده و مسئولان را اصلاح می‌کند و این اقدام پیام دارد که رفاقت در جبهه حق اصل است و این مسئله در مدیریت انقلابی ما پیام بسیار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه همه اقدامات شهید احمد سلیمانی خروجی تفکر امام خمینی (ره) است، عنوان کرد: باید برای شهدا و حقیقت‌هایی که آنان بودند تولید محتوا و مطرح کنیم.

وی ادامه داد: امام راحل ورودی جبهه را معراج و حزب‌الله نکرد، بلکه امام خمینی (ره) خروجی جبهه را معراج و حزب‌الله کرد و احمد روستا‌زاده را به این‌جا رساند و او را عارف و بزرگ کرد.

معروفی خاطرنشان کرد: در وجود تک‌تک شهدا ما پنج ویژگی وفای به امام، ادب به امام، بصیرت به امام، تصدیق به امام و تسلیم در مقابل امام  وجود دارد که جامعه ما به این مهم نیاز دارد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × سه =