۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
شهید السنوار چهره‌ درخشان مقاومت بود
شهید السنوار چهره‌ درخشان مقاومت بود

شهید السنوار چهره‌ درخشان مقاومت بود

در پی شهادت شهید یحیی السنوار رهبر معظم انقلاب پیام صادر کردند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» […]



در پی شهادت شهید یحیی السنوار رهبر معظم انقلاب پیام صادر کردند.

شهید السنوار چهره‌ درخشان مقاومت بود

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» تأکید کردند: جبهه مقاومت همان‌گونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کم‌ترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ملّت‌های مسلمان! جوانان غیور منطقه!
مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار، به یاران شهیدش پیوست.
او چهره‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه‌ جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت؛ و آن‌گاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ او نیست. فقدان او برای جبهه‌ مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند، و با شهادت سنوار هم کم‌ترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ بتوفیق من الله و عونه.

اینجانب شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندان‌اش، به همرزمان‌اش، و به همه‌ دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدان‌اش را تسلیت می‌گویم.

 

انتهای خبر/ م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*