۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
شهید «نیلفروشان» مردم میدان و اخلاق بود
شهید «نیلفروشان» مردم میدان و اخلاق بود

شهید «نیلفروشان» مردم میدان و اخلاق بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید نیلفروشان مرد میدان، اخلاق، علم و عمل بود و برای رهایی فلسطین کنار سید مقاومت آسمانی شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به تشییع روز گذشته پیکر شهید عباس نیلفروشان در تهران گفت: شهید نیلفروشان از تبار یاران سفر […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید نیلفروشان مرد میدان، اخلاق، علم و عمل بود و برای رهایی فلسطین کنار سید مقاومت آسمانی شد.

شهید «نیلفروشان» مردم میدان و اخلاق بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به تشییع روز گذشته پیکر شهید عباس نیلفروشان در تهران گفت: شهید نیلفروشان از تبار یاران سفر کرده خود در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شهید عباس نیلفروشان دانشمند بی‌ادعا، مرد میدان، زاهد شب و شیر روز بود که به دست خبیث‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

وی بیان کرد: شهید نیلفروشان نشان داد عباس‌ها زنده‌اند و هرگز رویی به امان‌نامه ظلم نشان نخواهند داد. عباس شهید از کودکی عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی بود و در اقطاع خبر فلسطین تا آخر عمر ایستاد و در همین راه به شهادت رسید.

سنجری اظهار کرد: شهید عباس نیلفروشان دُری عزیز در دریای بی‌کران مقاومت و ستاره‌ای پرفروغ در آسمان گیتی است که با پر کشیدن وی بار دیگر داغ حاج‌قاسم را تداعی کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: شهید عباس نیلفروشان به اظهار دوستان مرد میدان، اخلاق، علم و عمل بود برای رهایی فلسطین کنار سید مقاومت آسمانی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید نیلفروشان نشان داد این عباس‌ها هرگز عَلم را زمین نمی‌گذارند چرا که جمهوری اسلامی را حرم می‌دانند و این خیمه را خیمه امام حسین می‌دانند، به واسطه جرعه‌جرعه حیات دنیوی و اُخروی خود که ملت امام حسین و ملت شهادت هستند و هرگز دست خود را از دست ولایت جدا نمی‌کنند.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*