۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
شیرینی شربت شهادت مرا سیراب می‌کند
شیرینی شربت شهادت مرا سیراب می‌کند

شیرینی شربت شهادت مرا سیراب می‌کند

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید جعفر بلوچی در سال ۱۳۳۸در خانواده‌ای متدین در شهر رفسنجان به‌دنیا آمد. تا سال ۶ ابتدایی ادامه تحصیل داد و سپس به شغل مکانیکی پرداخت. با شروع انقلاب اسلامی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات بر علیه حکومت شاهنشاهی شرکت می‌کرد و به مطالعه و خواندن قرآن علاقه […]



به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید جعفر بلوچی در سال ۱۳۳۸در خانواده‌ای متدین در شهر رفسنجان به‌دنیا آمد. تا سال ۶ ابتدایی ادامه تحصیل داد و سپس به شغل مکانیکی پرداخت. با شروع انقلاب اسلامی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات بر علیه حکومت شاهنشاهی شرکت می‌کرد و به مطالعه و خواندن قرآن علاقه زیادی داشت. سپس ازدواج کرد و با شروع جنگ تحمیلی در جبهه حضور یافت تا اینکه در ۱۰ تیرماه ۱۳۶۵در منطقه مهران عملیات کربلای یک بر به لقاءالله پیوست.


گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید جعفر بلوچی:


آری ای امت سلحشور و ای امت دلاور، بدانید شیرین‌ترین و شریف‌ترین مرگ در نزد الله شهادت است و ای دشمنان قرآن و اسلام بدانید که ما از شهادت هیچ باکی نداریم ای دشمنان چگونه می‌توانید عاشقی را از معشوق خود جدا کنید.

ای برادران عزیز بروید به جبهه‌ها و سنگرها را پر کنید تا بنگرید امدادهای الهی را و بروید تا ببینید که چگونه حضرت مهدی به فریاد فرزندانتان می‌رسد و چگونه آن را یاری می‌دهد.

خداوندا به‌نام خودت سوگند که چند سال و اندی عمر از تو گرفتم، هیچ شربتی نتوانست به شیرینی این شربت که همان شهادت است کام تشنه مرا سیراب نماید، پس اگر عاشق معشوق خود هستید بروید به این دانشگاه تا از نعمات الهی بهره‌مند شوید تا بتوانید خود را ساخته و به معشوق خود که وجه‌الله است بپیوندید.

ای امت حزب‌الله مبادا از رفتن فرزندان‌تان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل امتناع کنید و نگذارید که امام و انقلاب ما بی‌یاور بماند پس اگر می‌خواهید امام امت از دستتان راضی باشد و از شما نزد خداوند شکایت نکند که خداوندا من امر تو را به این امت رساندم ولی کسی نبود که مرا یاری نماید و از دین و اسلام تو یاری نماید پس به امر و دستور او گوش فرا دهید.

ای مردم این دنیا فریبنده است مبادا فریب‌تان دهد و شما را از این مسیر الهی و مسیر مستقیم شما را منحرف کند. خداوندا اگر من نتوانستم که حتی برای یک مرتبه هم که شده چهره حضرت ولی‌عصر(عج) را ببینیم، ولی ازتو می‌‌خواهم که زیارت چهره حضرت یار را نصیب این مردم بگردان، اگر که من موفق نشدم که گوشه ضریح حضرت امام حسین (ع)را بوسه بزنم و این آرزو بر دلم ماند ولی امیدوارم که زیارتش را نصیب این امت بگردانی.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcco1qsm2bq0s8.ala2.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + هفت =