۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
صدور انقلاب به جهان دستاورد دفاع مقدس
صدور انقلاب به جهان دستاورد دفاع مقدس

صدور انقلاب به جهان دستاورد دفاع مقدس

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر چه جنگ را به مدت هشت سال تحمیل کردند اما این هزینه بزرگ دستاوردی بزرگ دارد، دستاوردی که باعث صدور این انقلاب به جهان شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی صبح امروز در یادواره […]


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر چه جنگ را به مدت هشت سال تحمیل کردند اما این هزینه بزرگ دستاوردی بزرگ دارد، دستاوردی که باعث صدور این انقلاب به جهان شد.

صدور انقلاب به جهان دستاورد دفاع مقدس

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی صبح امروز در یادواره شهدای پزشک و بزرگ‌داشت شهید حسین گرکانی‌نژاد گفت: شهید حسین گرکانی اولین شهید پزشک ایران و باعث افتخار است که از دیار کریمان است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در جنوب لبنان و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیان کرد: قریب به دو قرن به بشریت دروغ گفتند و نسخه شفای انسان، اخلاق و تمدن را غرب دانستند، شعارهای زیبایی دادند و جوان‌های بسیاری را به خود جلب کردند، و چه بسیار انسان‌هایی که کشتند و انبارهایی که غارت کردند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در این مسیر و برای تحقق اهداف‌شان قاره سیاه را به فلاکت کشاندند، آسیا را بدتر کردند و ایران عزیز را به دست کسی دادند که نماینده آن‌ها و ژاندارم منطقه بود.

عارفی با اشاره به نقش امام (ره) در ایستادگی برابر نسخه اشتباه غرب، توضیح داد: اما مردی آمد و نسخه شفابخش قلب‌های جریحه‌دار بشر را نشان داد و بزرگ‌ترین مشکل ایران و تمدن جهان را آمریکا نشان داد، امام (ره) ده سال با صداقت خدمت کرد و شکافی بر پیکر غرب زد و این شکاف هر روز عمیق‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چه هزینه‌های سختی دادیم از جمله ترور، کودتا، تحریم و جنگ را به مدت هشت سال تحمیل کردند اما این هزینه بزرگ دستاوردی بزرگ دارد، دستاوردی که باعث صدور این انقلاب به جهان شد و اکنون پایان تمدن غرب از زیر آوارهای غزه و ضاحیه بیروت بر جهان اعلام شده است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: دروغ‌گویان دروغ‌شان فاش شد و جهان دید که شعارهای زیبایی که به جهان القا می‌کردند تا جوان‌ها را به انحراف بکشند و بمب یک تنی در جنوب لبنان و میزان تخریب در غزه نشان از تمدن غرب شد.

عارفی ادامه داد: ۴۱ هزار انسان در غزه به شهادت رسیدند، قریب ۱۰۰ هزار نفر مجروح و جانباز شدند و بیش از هزار نفر در لبنان قهرمان به خون آغشته شدند و این همان حقوق زن ،حقوق بشر و حقوق کودک است، جهان فهمیده که تمدن و اندیشه غرب دروغ‌گو است و این آبروریزی را اسرائیل بر آمریکا و آمریکا بر اندیشه غرب تحمیل کرد.

انتهای خبر/ پسند
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 3 =