۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان
صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان

صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ضمن تشریح آب و هوای استان هشدار سطح زرد صادر کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه در شمال، غرب و شرق استان […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ضمن تشریح آب و هوای استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه در شمال، غرب و شرق استان وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود؛ لذا افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است.

همچنین از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در اکثر مناطق استان شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

به لحاظ دمایی نیز از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما مورد انتظار است که احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در نیمه شمالی و غرب استان محتمل است.

بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای سه درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است هشدار کشاورزی سطح زرد نیز صادر و اعلام کرد؛ از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بانفوذ و ماندگاری هوای سرد، کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه شمالی و غرب استان پیش‌بینی می‌شود؛ لذا خسارت به محصولات کشاورزی در این مناطق محتمل است.

اداره کل هواشناسی استان کرمان

انتهای خبر/ م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*