۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه در کرمان
صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه در کرمان

صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه در کرمان

دادستان عمومی استان کرمان از صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه و قتل دو تبعه خارجی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛  مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر آدم‌ربایی مسلحانه به ویژه از […]


دادستان عمومی استان کرمان از صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه و قتل دو تبعه خارجی خبر داد.

صدور کیفرخواست باند آدم‌ربایی مسلحانه در کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛  مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر آدم‌ربایی مسلحانه به ویژه از خودروهای حامل اتباع خارجی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: در تحقیقات اولیه که از سوی کلانتری باغین و جوپار کرمان صورت پذیرفت، مشخص شد اعضای این باند پس از شناسایی سوژه‌های خود اقدام به تعقیب و گریز و نهایتاً توقیف خودروی حامل اتباع خارجی و آدم‌ربایی می‌کردند که در این درگیری‌های مسلحانه دو تبعه خارجی نیز به قتل رسیده‌اند.
 
وی اضافه کرد: سر دسته باند گروگان‌گیری با هم‌دستی اشخاصی هویت‌های خودروهای حامل اتباع خارجی را شناسایی و پس از گروگان‌گیری، مبادرت به اخاذی از خانواده آن‌ها می‌کردند.
 
بخشی افزود: از سوی شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان پرونده در مسیر رسیدگی جهت انجام تحقیقات مقدماتی قرار گرفت و دستور قضائی ویژه برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر شد و در یک عملیات ضربتی اعضای این باند دستگیر شدند.

انتهای خبر/ کارگرزاده 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 1 =