۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
صهیونیست‌ها به سیم آخر زدند
صهیونیست‌ها به سیم آخر زدند

صهیونیست‌ها به سیم آخر زدند

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی که بعد از انفجارها اعلام کردند جنگی بزرگ علیه لبنان آغاز شده، نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به سیم آخر زده‌اند و تاخیر در انتقام ایران برنامه‌های آن‌ها را برهم زده و تلاش می‌کنند پای ایران را به یک جنگ تمام عیار در منطقه بکشند تا خود را از […]


کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی که بعد از انفجارها اعلام کردند جنگی بزرگ علیه لبنان آغاز شده، نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به سیم آخر زده‌اند و تاخیر در انتقام ایران برنامه‌های آن‌ها را برهم زده و تلاش می‌کنند پای ایران را به یک جنگ تمام عیار در منطقه بکشند تا خود را از این مخمصه نجات دهند.

صهیونیست‌ها به سیم آخر زدند

احمد قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به حوادث تروریستی در لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا طرح‌ریزی و هدایت شده است در پاسخ به این سوال که هدف رژیم صهیونیستی از انفجار پیچرها چیست؟ گفت: دام اصلی موساد بیمارستان‌ها است، در اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی حتماً عوامل موساد در بیمارستان‌ها برای شناسایی افراد ارشد حزب‌الله حضور دارند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه فصل جدیدی از درگیری‌ها شروع می‌شود و از سوی دیگر حملات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد عملیات اربعین به آنان آسیب زده است در خصوص هدف رژیم جنایت‌کار صهیونیستی از عملیات «زیر کمربند» عنوان کرد: بیمارستان دانشگاه آمریکایی بیروت یک هفته پیش دستگاه‌های پیجر کارکنان خود را به بهانه تعمیر جمع‌آوری کرده، بنابراین دام اصلی موساد بیمارستان‌ها و شناسایی افراد ارشد حزب‌الله برای ترورهای آینده است.

وی بیان کرد: شدت بالا رفتن آمار مجروحان و شهدا در لبنان و هم‌زمان انفجار پیجرها در سوریه و انفجار نیروگاه برق بغداد نشان از یک سناریوی از پیش تعیین‌شده و کارهای جنون‌آمیز صهیونیست‌ها دارد.

قربانی ادامه داد: اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی که بعد از انفجارها اعلام کردند جنگی بزرگ علیه لبنان آغاز شده، نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به سیم آخر زده‌اند و تاخیر در انتقام ایران برنامه‌های آن‌ها را برهم زده و تلاش می‌کنند پای ایران را به یک جنگ تمام عیار در منطقه بکشند تا خود را از این مخمصه نجات دهند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه فصل جدیدی از درگیری‌ها در این مقطع شروع خواهد شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در روزهای آینده با پاسخ‌های سخت و سهمگین از سوی گروه‌های مقاومت مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی در لبنان از سوی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نشان داد که این رژیم غاصب در کنار اقدامات جنگی و نسل‌کشی در غزه، امنیت منطقه را در معرض تهدید قرار داده است.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + نه =