به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ هر فصل درآمد باشگاهها بهخصوص آنهایی که تیمهای پرطرفداری دارند از محل تبلیغات محیطی ورزشگاه محل مسابقهشان محل مناقشه بوده است. باشگاهها از این راه دنبال درآمد کلانی هستند اما معمولاً چیزی نصیبشان نمیشود یا اگر هم بشود بابت بدهیها و هزینههای مختلف آنها با نهادهای برگزاری مسابقات […]
باشگاهها از این راه دنبال درآمد کلانی هستند اما معمولاً چیزی نصیبشان نمیشود یا اگر هم بشود بابت بدهیها و هزینههای مختلف آنها با نهادهای برگزاری مسابقات تهاتر میشود.
این اتفاقی بود که در مورد باشگاه پرسپولیس رخ داد. آنها فصل قبل بابت تبلیغات محیطی بازیهای خانگیشان ۱۸ میلیارد تومان بهدست آوردند که به زعم مدیران این باشگاه عدد کوچکی است.
باشگاه پرسپولیس مدعی است عدد ۱۸ میلیارد تومان برای بازیهای خانگی یک فصل این تیم که میلیونها بیننده تلویزیونی دارد و تصاویرش بارها و بارها در شبکهها و فضای مجازی پخش میشود باید بسیار بیشتر از این باشد.
نکته اینجاست که پرسپولیس در مجموع ۲۹ میلیارد تومان به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بدهکار بود و همین مسئله باعث شد تا علاوه بر از دست رفتن این درآمد ۱۸ میلیاردی، برای ثبت قرارداد اعضای تیم، این باشگاه یازده میلیارد تومان هم به سازمان لیگ بپردازد تا اجازه ثبت قرارها صادر شود.
با توجه به درآمد ناچیز فصل قبل که البته به خاطر تهاتر با بدهیها اصلاً به چشم نیامد باشگاه پرسپولیس برای فصل پيشرو هم بر سر حق تبلیغات محیطی با سازمان لیگ مناقشه دارد و دنبال این است تا خودش مستقیما این درآمد را کسب کند.
منبع: ورزش سه
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcfj0dycw6dj1a.igiw.html
armanekerman.ir/vdcfj0dycw6dj1a.igiw.html
تمامی حقوق برای پایگاه خبری اقطاع خبر محفوظ است.
طراحی سایت : شهرالکترونیک کرمان