۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کهنوج
طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس
طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس

طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس مردم یاری و محرومیت‌زدایی را دنبال کردیم. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدعلی نظری صبح امروز در مراسم افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی سپاه استان، همه فرماندهان شهرستانی، گروه‌های […]


فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس مردم یاری و محرومیت‌زدایی را دنبال کردیم.

طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدعلی نظری صبح امروز در مراسم افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی سپاه استان، همه فرماندهان شهرستانی، گروه‌های جهادی و مسئولین یکی از نظامات فکری و عملی شهدای عزیزمان به ویژه حاج قاسم سلیمانی بحث مردم داری، مردم یاری ومحرومیت زدایی را دنبال کردیم.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: با شناسایی‌هایی که از قبل انجام شده بود قریب به یک سال اخیر کار را شروع کردیم که تعدادی پروژه‌ آماده بهره‌برداری شد و در کل استان به بهره‌برداری رسید.
 
وی اعنوان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها بحث آب‌رسانی بود که در ۴۲ روستا در جای جای استان آب‌رسانی انجام شد و ۳۶ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند که در این مورد هم خط انتقال آب را داشتیم و هم بحث توسعه و اصلاح شبکه آب که با همت مسئولان در بحث قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و قرارگاه مردم میدان که مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی است انجام شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب پویش بنای همدلی که پویشی برای ساخت مسکن محرومان است ۱۰۵ مسکن مددجویان و… با کمک بسیج سازندگی در گروه‌های جهادی، تخصصی عمران ساخته و ترمیم شد و در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.
 
نظری افزود: افتتاح پنج مدرسه دو کلاسه و سه کلاسه با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در هفته دفاع مقدس که ۴۵۰ نفر دانش‌آموزان از این زیرساخت خوب بهره‌مند شدند.
 
سردار نظری در دامه بیان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس توزیع ۱۲ هزار نوشت‌افزار در قالب بسیج دانش‌آموزی، پویش طرح مهربانی و مهر علوی با همت دوستان در بنیاد علوی و ۵۵ هزار نوشت‌افزار به همت کمیته امداد داشتم که در مجموع در استان و در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام کار بی‌سابقه‌ای که انجام شد و ۶۷ هزار بسته‌ نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
 
وی افزود: در مجموع ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در این هفته آماده و تحویل داده شد و در کل اعتباراتی که در هفته دفاع مقدس در بحث محرومیت‌زدایی هزینه شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود.
 
انتهای خبر/پ


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده − ده =