۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
عزیمت سفیران موتور سورار کرمانی به ارمنستان
عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان

عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان

سرپرست معاونت گردشگری کرمان از آغاز سفر گروه موتورسواری با عنوان سفیران صلح و گردشگری به ارمنستان خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: ۶ نفر از موتورسواران باشگاه موتورسواری و گردشگری ماجراجویانه کرمان در […]


سرپرست معاونت گردشگری کرمان از آغاز سفر گروه موتورسواری با عنوان سفیران صلح و گردشگری به ارمنستان خبر داد.

عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: ۶ نفر از موتورسواران باشگاه موتورسواری و گردشگری ماجراجویانه کرمان در سفری ۱۲ روزه به ارمنستان عزیمت کردند.

سرپرست معاون گردشگری کرمان افزود: گروه راکبان موتورسوار با شعار «از لوت تا آرارات» به‌عنوان سفیران گردشگری پیام‌آوران جذابیت‌های استان کرمان در بخش‌های گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع‌ دستی برای شهروندان ارمنستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: موتورسواران این گروه حامل پیام مردمان کرمان برای شهروندان ارمنستانی بوده که در قسمتی از این پیام آمده است «ما مردمان خون‌گرم کرمانی از دیار دیرینه ایران، از بلندای هزار و از بم استوار با پیامی مملو از صلح دوستی سراغ‌تان آمده‌ایم.

کرمان سرزمین چهار فصل ایران، شهر پسته، خرما، انار و زیره‌ سبز، با تمدنی کهنسال از شهر دقیانوس جیرفت تا باغ‌های پسته بزرگ‌ترین جنگل دست کاشت انسان، صمیمانه و با آغوشی باز میزبان شما است.»

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − 3 =