عیادت نماینده ولی فقیه در استان از قاضی فداکار کرمانی

عیادت نماینده ولی فقیه در استان از قاضی فداکار کرمانی

صبح امروز نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به همراه رییس کل دادگستری استان با مسعود توکلی زاده قاضی فداکار کرمانی دیدار کردند.

عیادت نماینده ولی فقیه در استان از قاضی فداکار کرمانی

به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به همراه یدالله موحد رییس کل دادگستری استان با مسعود توکلی زاده قاضی فداکار کرمانی دیدار کردند.

توکلی زاده، دادیار شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان، دوازدهم آبان ماه سال جاری و در حین رسیدگی به پرونده یک متهم به سرقت با مشاهده اقدام متهم برای پرتاب خود از پنجره به بیرون به منظور خودکشی، سراسیمه به سمت پنجره دوید و در آخرین لحظات موفق شد دست های متهم را گرفته و از سقوط وی جلوگیری کند.

در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد اما قاضی کرمانی از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و با انجام اقدامات درمانی و با توصیه پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وی در دوران نقاهت بیماری خود نیز پیگیر جلب رضایت شکات این متهم بوده است و پرونده این متهم در مرحله نهایی قرار دارد و وی فردا جهت درمان به کمپ ترک اعتیاد معرفی خواهد شد.

 قاضی توکلی زاده، در نخستین روزهای وقوع این حادثه  در تماس تلفنی با متهم پرونده نیز از اعلام رضایت خود خبر داده است و متهم پرونده نیز اظهار پشیمانی کرده است.

انتهای پیام/تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *