وی تأکید بر هدف این اقدام مبنی بر تسهیل امور شهروندان، افزایش بهرهوری و تسریع در فرآیندهای پاسخگویی، افزود: پلتفرم «کرمان من» به نشانی my.kerman.ir به طور کامل برای ثبت و پیگیری تمامی مکاتبات شهروندان با تمام واحدهای زیرمجموعه شهرداری کرمان فعال است.
شهردار کرمان با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این سامانه کرمان من، گفت: در مدت زمان کوتاهی که از راهاندازی این پلتفرم میگذرد، بیش از ۲ هزار مکاتبه به ثبت رسیده است که نشاندهنده کارایی و نیازسنجی صحیح این سامانه است.
وی بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارتقاء سطح خدماترسانی به شهروندان صورت گرفته است و از این پس شهروندان میتوانند در هر زمان و از هر مکانی، نامههای اداری خود را ثبت، وضعیت آن را پیگیری و از روند رسیدگی به درخواستهایشان مطلع شوند.
تویسرکانی ادامه داد: با این اقدام، علاوه بر صرفهجویی در وقت و هزینه شهروندان، شفافیت بیشتر در فرآیندهای اداری و کاهش کاغذبازی نیز رخ میدهد و امیدواریم با فراگیر شدن استفاده از این پلتفرم، شاهد افزایش رضایتمندی عمومی و بهبود فرآیندهای اداری در شهرداری کرمان باشیم.
منبع: ایمنا
انتهای خبر/س