فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان بافت شناسایی شوند -اقطاع خبر

مجید زنداقطاعی فرماندار بافت در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر بیان کرد: باید از ظرفیت مشاغل خرد نهایت استفاده را ببریم چراکه بستر آن در شهرستان فراهم است و از منابع داخلی بانک‌ها برای مشاغل خرد استفاده شود.

وی گفت: شعار هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه را در روستاها سرلوحه کار قرار دهیم و کارهای آموزشی و فرهنگی در مورد اشتغال در چند روستا پایلوت انجام شود.

وی با تأکید بر تسهیل در صدور مجوزها، عنوان کرد: متأسفانه 10 درصد تعاونی‌های شهرستان بیشتر فعال نیستند که این قابل‌قبول نیست و معیار ارزشیابی در کشور و استان سامانه رصد است و ادارات حداکثر تلاش خود را در سامانه رصد انجام دهند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *