۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
فرماندار سیرجان: قطع زنجیره ویروس کرونا همراهی مردم را می‌طلبد
ممنوعیت تردد محور بافت به بلورد -اقطاع خبر
فرماندار سیرجان:

ممنوعیت تردد محور بافت به بلورد -اقطاع خبر

سهراب بهاء الدینی با قدردانی از مردم این شهرستان در رعایت محدودیت هایی کرونایی اعمال شده طی ۲۴ساعت گذشته گفت: قطع زنحیره ویروس مهلک کرونا تنها با همراهی مردم امکانپذیر است .

فرماندار سیرجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقطاع خبر افزود: بمنظور ایجاد امکانات بیشتر برای بیمارن کرونایی در این شهرستان بزودی نقاهتگاه یکصد تختخوابی راه اندازی خواهد شد که این مهم با اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی موجبات خروج منطقه را از شرایط قرمز برهاند.

فرماندار شهرستان سیرجان اعلام کرد که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و به همین منظور اعمال محدودیت‌های کرونایی همزمان با دیگر نقاط استان کرمان به اجرا گذاشته شده است.

بهاء الدینی گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سیرجان، تمام بندهای دستورالعمل طرح ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به‌صورت جدی به مدت دو هفته در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان طرح ممنوعیت تردد با جدیت تمام اجرا و هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نمی‌گیرد، افزود:در شش نقطه محورشهربابک به زیدآباد ، سیرجان به پاسگاه خیر آباد در مسیر استان فارس ، بافت به بلورد،سیرجان به پاسگاه خیر آباد در محور بندرعباس ، سیرجان به رفسنجان در پاسگاه پاریز ، و سیرجان به کرمان در پاسگاه گدار خانه سرخ از ورود و خروج خودروهای غیربومی جلوگیری می شود.

وی با اشاره به گسترش شیوع بیماری کرونا و آمار بالای بیماران فوتی بر رعایت و توجه شهروندان تاکید کرد و گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و اجرای درست مصوبات و دستورات ستاد کرونا باید دست بدست هم برای از بین بردن این بیماری و قطع زنجیره کمک کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − هفت =