مجید زنداقطاعی
مجید زنداقطاعی

فضای مجازی اصلی ترین عرصه فعالیت نامزدهای انتخابات

مجید زنداقطاعی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر، با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام نامزدها در شبکه های مجازی و اجتماعی رصد و پایش می شود اظهار کرد: نامزدها از شروع تبلیغات پیش از اعلام شیوه های تبلیغات و زمان قانونی آن بپرهیزند.

وی با بیان اینکه شیوه نامه تبلیغات داوطلبان در انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی اخیرا از سوی وزارت کشور اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد عنوان کرد: تمهیدات بهداشتی و امنیتی برای برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اندیشیده شده است.

زنداقطاعی افزود: به همین منظور از حدود چهار ماه قبل سیستم امنیتی، قضایی و انتظامی مولفه‌ها را رصد کرده و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات بیست و هشتم خردادماه در شهرستان بافت پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: نامزدهایی که به رقابت های انتخاباتی راه یافته اند باید تابع قانون باشند و چارچوب های قانونی را حتی در فضای مجازی هم که این روزها به اصلی ترین ستاد برای تبلیغات تبدیل شده است، رعایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافت در پایان از احزاب و گروه های سیاسی و ستادها درخواست کرد که تا زمان قانونی تبلیغات از هرگونه فعالیت زودهنگام خودداری نموده و پس از آغاز صدور فرمان تبلیغات محیطی انتخابات نیز از قوانین تبعیت نمایند.

زمان تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت هفت روز در نظر گرفته شده است و انتظار می رود نامزدهای محترم مقید به قانون باشند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *