۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود
فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود -اقطاع خبر
در جلسه شورای فرهنگ عمومی بافت عنوان شد:

فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود -اقطاع خبر

مجید زنداقطاعی گفت: مدیریت شهر و روستا کارهای فرهنگی را نباید به بهانه کرونا تعطیل کنند و ظرفیت‌های متعددی برای کار فرهنگی وجود دارد که باید از آن‌ها برای کار فرهنگی استفاده کرد.

به گزارش اقطاع خبر: مجید زند اقطاعی؛ فرماندار بافت در جلسه شورای فرهنگ عمومی بافت با بیان اینکه مسائل فرهنگی شهر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ریل‌گذاری و مقوله فرهنگ در همه‌جا مطرح و ریشه همه مسائل اقتصادی و اجتماعی در فرهنگ است.

زند اقطاعی با اشاره به ظرفیت شبکه شاد در فرهنگ‌سازی گفت: عمده کاری که برای پیشگیری از ویروس کرونا می‌توانیم انجام دهیم کار فرهنگی است و باید فرهنگ کمک و ایثار را در محدودیت و مشکلات کرونایی تمرین کنیم تا در شرایط بدتر از کرونا هم بتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم.

امام‌جمعه شهرستان بافت هم در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به جایگاه شهید فخری زاده اظهار داشت: هر کار خوبی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، مساجد ظرفیت‌های زیادی دارد و باید فعال شوند.

حجت الاسلام محمد محمدزاده با اشاره به اینکه با تقویت اعتقادات مردم آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود، عنوان کرد: باید در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا فرهنگ‌سازی شود.

وی ادامه داد: کارگروهی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل و شش کارگروه فرهنگی ازجمله فرهنگی اجتماعی، فرهنگی اقتصادی، فرهنگی دینی و… ایجاد شد.

فرمانده سپاه بافت هم در ادامه این جلسه گفت: افزایش اعتقادات باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و در این امر باید تلاش کنیم.

مصطفی امام بخش با تاکید بر لزوم راه اندازی مراکز مشاوره به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی نیاز است سواد رسانه‌ای در سطح جامعه ارتقا پیدا کند.

احسان سلطانی نژاد رئیس شبکه بهداشت در ادامه گفت: باید در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا فرهنگ‌سازی شود و از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + 9 =