فعالیت 50 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بافت -اقطاع خبر

رییس اداره میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت گفت: بیش از ۵۰ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بافت به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران است.

اقطاع خبر-نجفی نژاد؛ رییس اداره میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت گفت:یک واحد اقامتگاه بوم گردی با هدف توانمندسازی روستایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه نمونه گردشگری گوغر روستای جفریز از توابع بخش مرکزی شهرستان بافت افتتاح شده است.

او بیان داشت:این اقامتگاه با ۳ هزار مترمربع مساحت و هزار متر مربع زیر بنا دارای۱۲ سوئیت اقامتی، آشپزخانه، سفره خانه و دو محوطه و … است.

نجفی نژاد افزود:این واحد بوم گردی که فضای آن به طور کامل براساس سبک معماری سنتی بومی این شهرستان ساخته شده، ظرفیت پذیرش ۸۰ نفر میهمان را درشب دارد.او اظهارداشت:سرمایه گذار اقامتگاه حدود ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات روستایی دریافت کرده است.

نجفی نژاد تصریح کرد:تا کنون بیش از ۵۰اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بافت به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران است. این واحد بوم گردی با حضور حسینی؛ مدیر کل امور بانوان استانداری؛ بختیاری نماینده مردم شهرستان بافت رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار بافت و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

بافت

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *