قریب ۱۵هزار قران آموز در شهرستان عنبراباد فعالیت دارند

قریب ۱۵هزار قران آموز در شهرستان عنبراباد فعالیت دارند

امام جمعه عنبرآباد در جمع قرآن آموزان روستاهای جهادآباد شهید دهقانپور و شهر دوساری حضور یافت.

قریب ۱۵هزار قران آموز در شهرستان عنبراباد فعالیت دارند

به گزارش “اقطاع خبر” عصر امروز حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد به همراه حجت الاسلام فضیلتی نیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سنجری معاون اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد در جمع قرآن آموزان روستاهای جهادآباد شهید دهقانپور و شهر دوساری حضور یافتند.

در این دیدار حجت الاسلام بامری گفت: در پرتو قرآن کریم بحمدلله کارهای بسیار ارزشمندی، همچون تشکیل کلاسها و مجمع های قرآنی صورت گرفته که امروز بالغ بر ۱۵ هزار قرآن آموز در شهرستان فعالیت قرآنی دارند.

وی اظهارکرد: در سطح شهر عنبرآباد ۴موسسه قرآنی بصورت فعال، کارهای قرآنی انجام می دهند که در مسیر نشر معارف قرآنی این تلاش های ارزشمند باید ارج نهاده شود.
امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: در سطح شهر و روستاهای آن ۲۰۰جلسه خانگی قرآنی برگزار می شود که این مصداق آوردن نور قرآن در زندگی ها است و این برکت محسوب می‌شود.

وی گفت: کسب رتبه های برتر، در رشته های حفظ و قرائت مجلسی در کشور حاکی از انس مردم این شهرستان با قرآن است که می طلبد توجه جدی بدان شود.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام فضیلتی نیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: در ایام کرونایی جلسات قرآنی تعطیل نشد و بصورت مجازی تعلیم قرآن توسط مربیان قرانی دنبال می شد.

وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با همکاری و تعامل با خانه ها و موسسات قرآنی در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی کمک خواهد کرد.

فضیلتی نیا اظهارکرد: در مسیر آموزش قرآن مشکلاتی همچون؛ عدم مکان مناسب جهت برگزاری کلاس های قرآنی، نداشتن تجهیزات مناسب آموزش قرآن و… وجود دارد که جا دارد مسئولین و خیرین محترم به امداد این مسیر نورانی بیایند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قرآن نور و هدایت بسوی نور است گفت: نگاه خانواده ها اگر به سمت انس با قرآن برود یقینا بسیاری از مشکلات خانواده ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام /بهادری

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اعتکاف، پاتوق دلدادگی دهه هشتادی‌ها

اعتکاف، پاتوق دلدادگی دهه هشتادی‌ها

امسال همچون سال‌های گذشته همزمان با ایام‌البیض مراسم معنوی اعتکاف در عنبرآباد برگزار شد. فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *