۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
قیام ۱۷ شهریور از اتفاقات مهم انقلاب
قیام ۱۷ شهریور از اتفاقات مهم انقلاب

قیام ۱۷ شهریور از اتفاقات مهم انقلاب

متولی حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد گفت: قیام هفدهم شهریور ماه یکی از اقدامات و مسائل بسیار مهم انقلاب اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ گفت: قیام و تظاهرات هفدهم شهریور ماه یکی از اقدامات و مسائل بسیار […]


متولی حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد گفت: قیام هفدهم شهریور ماه یکی از اقدامات و مسائل بسیار مهم انقلاب اسلامی است.

قیام ۱۷ شهریور از اتفاقات مهم انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ گفت: قیام و تظاهرات هفدهم شهریور ماه یکی از اقدامات و مسائل بسیار مهم انقلاب اسلامی است.

متولی حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد ادامه داد: رژیم غاصب شاهنشاهی تصمیم گرفته بود که مردم را در میدان ژاله در اجتماع آن روز به‌شهادت برساند و ضربه شصتی نشان دهد تا بتواند انقلاب را نابود کند.

امام جمعه سابق شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: یکی از نکات بسیار مهم در قیام ۱۷ شهریورماه این است که حضور بانوان در این قیام بیش‌تر بود و شهدایی که در این ماجرا تقدیم نظام و انقلاب شد، زیاد بودند.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که باید بدانیم انقلاب اسلامی حاصل خون بسیاری از شهدا در مقاطع و دوران‌های مختلف است و ما باید سعی کنیم راه شهدا را بشناسیم و در زندگی خودمان پیاده کنیم.

افشارمنش تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف شهدا علاوه بر دفاع از اسلام، ولایت‌مداری است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در صحنه‌های مختلف وارد شدند.

متولی حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب اسلامی در هر برهه‌ای تکلیف دارد، گاهی اوقات نیاز به جنگ بود، گاهی اوقات نیاز به ورود به تظاهرات بود، گاهی نیاز به سازندگی بوده و فراموش نکنیم اگر به مسائل خود توجه کنیم، هرگز ناامید نمی‌شویم.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده − 5 =