۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه
لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه

لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه

معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: صاحبان قلم به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به جامعه امیدآفرینی تزریق کنند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر صبح امروز رضا موحد در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: نقش رسانه در دنیای امروز که جنگ رسانه‌ای است پررنگ است بنابراین می‌توان دریافت چه‌قدر […]


معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: صاحبان قلم به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به جامعه امیدآفرینی تزریق کنند.

لزوم نقش‌آفرینی صاحبان قلم در امیدآفرینی به جامعه

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر صبح امروز رضا موحد در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: نقش رسانه در دنیای امروز که جنگ رسانه‌ای است پررنگ است بنابراین می‌توان دریافت چه‌قدر می‌توان تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: صاحبان قلم و رسانه به‌عنوان افسران جهاد تبیین باید به خوبی نقش‌آفرینی و در جامعه امیدآفرینی کنند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.
 

معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه ثارالله استان کرمان به نقش رسانه در نشان‌دادن اقدامات وحشی‌گرایانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم غزه به مردم جهان اشاره کرد و توضیح داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ این‌گونه نبوده که سران کشورها و افکار عمومی دنیا بر مظلومیت مردم فلسطین تاکید کنند و این نشان از نقش‌آفرینی و اثرگذاری خوب رسانه‌ها در این رابطه بوده است.
 
موحد تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس جدید باید  بهتر از هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کنیم و باید تزریق امید و نشاط را در سطح جامعه داشته باشیم.
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

9 + 10 =