۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه های خبری
ماموریت زن انسان سازی است/ ایران کشوری فوق استراتژیک است
ماموریت زن انسان سازی است/ ایران کشوری فوق استراتژیک است

ماموریت زن انسان سازی است/ ایران کشوری فوق استراتژیک است

حسن علیدادی سلیمانی گفت: ایران کشوری بسیار پهناور، دارای مرزهای آبی و خاکی فراوان و کشوری فوق استراتژیک است. به گزارش اقطاع خبر؛ جمعی از پاسداران لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان […]


حسن علیدادی سلیمانی گفت: ایران کشوری بسیار پهناور، دارای مرزهای آبی و خاکی فراوان و کشوری فوق استراتژیک است.

ماموریت زن انسان سازی است/ ایران کشوری فوق استراتژیک است

به گزارش اقطاع خبر؛ جمعی از پاسداران لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ولادت امام خمینی (ره) گفت: خدا را شاکریم که در خط و مسیری خدمت می کنید که خط مردان روزهای سخت است؛ چه در ماموریت هایی که در خطوط مرزی به شما واگذار می شود و چه در ماموریت های داخلی.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: کار و فعالیت شما، خطی است که در مسیر ایثار و شهادت است و نفسی که در این ماموریت ها می کشید، عبادت است.

وی با بیان اینکه زن از دو زاویه خیلی ارزشمند است، عنوان کرد: زاویه اول این است که زن و مرد ذاتا، هر دو انسانند و با هم تفاوت ندارند و هر دو کنار هم هستند چرا که اسلام دین انسان است و انسان می تواند در نوع زن جلوه کند و به سمت کمال رود و یا در نوع مرد جلوه کند به کمال دست یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه زن و مرد از بابی که انسان است، مورد تکریم است، تصریح کرد: زن امتیاز دارد و این امتیاز، ماموریت بالایی است و ماموریت او انسان سازی است و مادر تربیت را به عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی خطاب به افراد حاضر ابراز کرد: ایران کشوری بسیار پهناور، دارای مرزهای آبی و خاکی فراوان و کشوری فوق استراتژیک است؛ در دنیا صد نقطع استراتژیک وجود دارد که چهار نقطه آن فوق استراتژیک است که دو نقطه آن در کشور ما وجود دارد و یکی از این نقاط تنگه هرمز است که این نقطه بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: امروز قدرت دنیا دارای سه مؤلفه جغرافیا یک کشور، جمعیت یک کشور و توانایی یک کشور در به خط کردن نیروهای آن است.

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: هر جا به سپاه مأموریت داده می شود، این نهاد به بهترین وجه آن مأموریت را انجام می دهد و خداوند به شما توفیق داده تا در مأموریت های تاریخی حساس و مؤثر حضور داشته باشید.

انتهای پیام/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 3 =