مباحث فرهنگی باید گفتمان ساز و جریان ساز باشد

مباحث فرهنگی باید گفتمان ساز و جریان ساز باشد

حجت الاسلام  والمسلمین شجاعی گفت: یکی از نکاتی که حضرت آقا بارها و بارها در فرمایشات خودشان به آن اشاره داشتند مسئله جریان سازی در مباحث فرهنگی است از این رو ما هم باید موضوعات فرهنگی را گفتمان سازی و جریان سازی کنیم .

مباحث فرهنگی باید گفتمان ساز و جریان ساز باشد

به گزارش اقطاع خبر ؛حجت الاسلام  والمسلمین شجاعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمچنین فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت گفت: یکی از آفت های که معمولاً در جلسات دچار آن می شویم بحث تشریفاتی بودن است.

وی  ادامه داد: صرفاً تشکیل جلسات وارائه یک گزارش کار و آمار خیلی زیبنده این جلسات نیست .

حجت الاسلام شجاعی تاکید کرد : در جلساتی که تشکیل می شود باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بعد از جلسه خروجی داشته و بدنبال این باشیم که گرهی از مشکلات شهرستان برداشته شود.

مسئول شورای فرهنگ عمومی زرند با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب به جریان سازی در موضوعات فرهنگی اظهار کرد: یکی از نکاتی که حضرت آقا بارها وبارها در فرمایشات خودشان به آن اشاره داشتند مسئله جریان سازی در مباحث فرهنگی است که ما هم باید موضوعات فرهنگی را گفتمان سازی وجریان سازی  کنیم  .

امام جمعه زرند تصریح کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی انتظار داریم مسائل ومشکلاتی که در شهرستان وجود دارد و قرار است که پیگیری شود را روی میز قرار بدهیم وسپس ارزیابی واولویت بندی شده وهر کدام از مسئولین دغدغه های خودشان را بیان کنند ونظر سنجی صورت بگیرد ونهایتاً بر روی یک موضوع جمع بندی وکار شود.

وی اذعان کرد: ما باید در فاصله بین جلسات هم برنامه داشته ودنبال این باشیم که برای حل آن موضو ع طرح شده راهکار وراه حل داشته باشیم که این ارزشمند است و باید نظرات را سنجیده  وبه سمتی ببریم که منشأ ثمر باشد .

شجاعی یکی از اشکالات  وارد به جلسات تشکیل شده را تکثر جلسات و نظرات برشمرد وگفت: در جلسات تشکیل شده  موضوعات مختلفی طرح می شود وافراد با دغدغه های فراوان وارد جلسه می شوند که هر کدام از آنها هم واقعاً جای تأمل وکار دارد که امیدوارم بتوانیم با همفکری وهمکاری شما این اشکال را برطرف کنیم.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *