۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
متقاضیان تسهیلات تکلیفی در صف انتظار
متقاضیان تسهیلات تکلیفی در صف انتظار

متقاضیان تسهیلات تکلیفی در صف انتظار

فرماندار جیرفت گفت: متقاضیان تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری علی‌رغم تأکید دولت، هنوز در صف انتظار هستند که باید اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.  به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد بلندنظر صبح امروز در دیدار با مدیرعامل پست‌بانک استان کرمان گفت: خدمات پست بانک در روستاهای شهرستان قابل تمجید و تقدیر است […]



فرماندار جیرفت گفت: متقاضیان تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری علی‌رغم تأکید دولت، هنوز در صف انتظار هستند که باید اقدام ویژه‌ای صورت گیرد. 

متقاضیان تسهیلات تکلیفی در صف انتظار

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد بلندنظر صبح امروز در دیدار با مدیرعامل پست‌بانک استان کرمان گفت: خدمات پست بانک در روستاهای شهرستان قابل تمجید و تقدیر است که باید همچنان توسعه یابد.

 
وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از خدمات پست‌بانک افزود: باید از همه زمینه‌ها برای معرفی خدمات این مجموعه موفق بانکی به مردم به‌ ویژه در روستاها استفاده شود چراکه خلاء‌هایی در این رابطه خصوصا در برخی از روستاها وجود دارد.
 
فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شهرستان از توسعه مجموعه پست‌بانک در همه بخش‌ها و روستاها حمایت خواهد کرد، اظهار کرد: امروز مردم به دنبال سهولت در انجام امور و فعالیت‌های خود هستند که پست‌بانک در این رابطه می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کند.
 
بلندنظر با بیان اینکه به دنبال توسعه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان هستیم افزود: پست‌بانک می‌تواند در این رابطه نقش مهم و تاثیرگذاری را برعهده گیرد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان جیرفت با بیان اینکه از توسعه فعالیت همه مجموعه‌های بانکی کشور در سطح شهرستان استقبال می کنیم اذعان کرد: پست‌بانک با توجه به ارائه خدمات در دورترین مناطق و نواحی کم‌تر برخوردار، از جایگاه ویژه‌ای در این عرصه برخوردار است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به مزایای وجود شعب بانکی در روستاها مطرح کرد: سهولت و سرعت بخشیدن به انجام امور مالی و اعتباری روستائیان و جلوگیری از عبور و مرورهای غیرضروری در جاده‌ها و همچنین کمک به توسعه بیش‌تر مناطق روستایی، از مهم‌ترین مزایای ایجاد شعب بانکی در روستاهاست که پست‌بانک در این رابطه گام‌های خوب و ارزشمندی را برداشته است.
 
وی همچنین توجه بهتر به درخواست‌ها و تقاضای تسهیلات تکلیفی نظیر وام‌های فرزندآوری و ازدواج و اشتغال را نیز مهم برشمرد و خاطرنشان کرد:متقاضیان این نوع تسهیلات علی‌رغم تأکید دولت، هنوز در صف انتظار هستند که باید اقدام ویژه‌ای صورت گیرد. 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر / فلاح 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − هشت =