۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » راور
مجاهدان حقیقی از مرگ نمی‌هراسند
مجاهدان حقیقی از مرگ نمی‌هراسند

مجاهدان حقیقی از مرگ نمی‌هراسند

فرماندار راور گفت: مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه هر لحظه آرزوی دیدار یار را دارند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» عباسی فرماندار راور گفت: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در […]


فرماندار راور گفت: مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه هر لحظه آرزوی دیدار یار را دارند.

مجاهدان حقیقی از مرگ نمی‌هراسند

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» عباسی فرماندار راور گفت: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد. 

رضا عباسی گفت: بار دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

فرماندار راور بیان کرد: ما این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌ عظمای ولایت رهبر انقلاب و خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌‌کنیم.

انتهای خبر/کمساری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − 4 =