۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
مدیرعامل شرکت گاز کرمان: طرح گازرسانی به ۳۵۰روستا را در دست اجرا داریم
مدیرعامل شرکت گاز کرمان: طرح گازرسانی به ۳۵۰روستا را در دست اجرا داریم -اقطاع خبر

مدیرعامل شرکت گاز کرمان: طرح گازرسانی به ۳۵۰روستا را در دست اجرا داریم -اقطاع خبر

کرمان – اقطاع خبر – مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از سه هزار و ۳۳۴ روستای دارای شرایط گازرسانی در این استان تعداد یک هزار و ۳۳۷ روستا گاز رسانی شده و عملیات گازرسانی به ۳۵۰ روستای دیگر را در دست اجرا داریم . منوچهر فلاح شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]



کرمان – اقطاع خبر – مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از سه هزار و ۳۳۴ روستای دارای شرایط گازرسانی در این استان تعداد یک هزار و ۳۳۷ روستا گاز رسانی شده و عملیات گازرسانی به ۳۵۰ روستای دیگر را در دست اجرا داریم .

منوچهر فلاح شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقطاع خبر ضمن تشریح روند شتابان عملیات گازرسانی به مناطق دورافتاده و روستایی استان کرمان طی هفت سال گذشته  اظهار داشت : با  اتمام این تعداد طرح در دست اجرا در مجموع  ۷۵ درصد روستاهای این استان به شبکه گاز وصل می شوند که در تقویت زیرساخت های تولید موثر خواهد بود.

به گفته فلاح تعداد روستاهای گازدار شده از ۴۴۹ مورد در سال ۹۲  با رشد ۱۹۸ درصدی به یک هزار و ۳۳۷ روستا رسیده و طی مذت یاد شده  شبکه گذاری روستایی نیز یا ۱۳۸  درصد رشد، از چهار هزار و ۳۰۹ کیلومتر به ۱۰ هزار ۲۶۱ کیلومتر رسیده است که رشد خوبی را در این حوزه داشته ایم .

وی گفت: کل انشعابات روستایی در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در این استان  ۵۴ هزار و ۳۵۶ مورد بود  که با رشد ۱۵۲ درصدی به ۱۲۹ هزار و ۷۳۷ رسیده  و درصد خانوارهای تحت پوشش روستایی با رشد ۸۸ درصدی، از ۲۵ درصد ابتدای دولت یازدهم به ۴۷ درصدافزایش پیدا کرد.

فلاح گفت : در راستای سیاست های دولت و رویکردی که نسبت به مناطق محروم دارد امسال عملیات گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کرمان یعنی شهرها و روستاهای جنوب و شرق استان شتاب بیشتری گرفته است و در هفته دولت سالجاری تعداد ۱۱۳ روستای استان با هزینه ۴۴۷ میلیارد ریال  در شهرستان های سیرجان، انار، بافت، کرمان، نرماشیر، جیرفت، رودبار جنوب و بم از نعمت گاز برخوردار شدند.

براساس این گزارش  در استان کرمان که از وسعت جغرافیایی بالا و به لحاظ قلت جمعیت از پراکنش زیاد جمعیتی برخوردار است هزینه ایجاد زیرساخت های توسعه از جمله گازکشی نسبت به دیگر استان ها بالاتر است .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

6 + 8 =