۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
مراسم نمادین شور عاطفه‌ها برگزار شد
مراسم نمادین شور عاطفه‌ها برگزار شد

مراسم نمادین شور عاطفه‌ها برگزار شد

در راستای ترویج احسان و نیکوکاری مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان رسالت رودبار جنوب برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر »؛ مراسم نمادین شور عاطفه‌ها باحضور امام جمعه شهرستان رودبار جنوب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و […]


در راستای ترویج احسان و نیکوکاری مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان رسالت رودبار جنوب برگزار شد.

مراسم نمادین شور عاطفه‌ها برگزار شد

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر »؛ مراسم نمادین شور عاطفه‌ها باحضور امام جمعه شهرستان رودبار جنوب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان محلی در دبستان رسالت رودبار جنوب برگزار شد.

 
انفاق و زکات از برکات خداوندی است
 
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، بیان کرد: دانش‌آموزان با مشارکت در این کار خیر و خداپسندانه فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی را فرا می‌گیرند.
 
 
امام جمعه شهرستان رودبارجنوب افزود: انفاق و زکات از برکات خداوندی است و در اسلام سفارش زیادی به آن شده است. فرهنگ انفاق باید نهادینه شود و دانش‌آموزان با مشارکت و با کمک به هم‌نوع، به فکر دستگیری از مستمندان و نیازمندان باشند،
 
جشن عاطفه‌ها موجب افزایش روحیه هم‌دلی می‌شود
 
در بخش دوم محسنی بیان کرد هدف اصلی برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و افزایش روحیه هم‌دلی و نیکوکاری می‌باشد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار جنوبضمن تشکر از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش رودبار جنوب جهت همکاری صمیمانه افزود: شركت درفعاليت جشن عاطفه‌ها، صدقه جاريه‌ای است كه به عنوان باقيات و صالحات برای انسان ماندگار است.
 
درپایان این مراسم مسئولان و دانش‌آموزان با حضور در پای صندوق جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان نیازمند، کمک‌های خود را اهدا کردند.

منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × چهار =