۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی «خبر»
مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی «خبر»

مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی «خبر»

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان از ثبت حضور مجدد یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛  مجتبی نیک‌طبع گفت: پس از ثبت تصاویر یک قلاده […]



مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان از ثبت حضور مجدد یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد.

مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی «خبر»

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛
 مجتبی نیک‌طبع گفت: پس از ثبت تصاویر یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر در تاریخ ۲۳ مهرماه، مجددأ مأمورین اجرایی یگان حفاظت این اداره‌کل موفق به ثبت تصاویر و فیلم‌برداری از یک قلاده پلنگ ایرانی در تاریخ ۲۶ مهرماه در مکان دیگری از پارک ملی خبر شدند.
 
 مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان تصریح کرد: این مستندسازی توسط دوربین فیلم‌برداری و در هنگام شکار یک راس بره میش وحشی توسط پلنگ ایرانی در این منطقه تهیه شده است.
 
 وی افزود: طی سالیان اخیر با افزایش سواد زیست‌محیطی و همکاری جوامع محلی شاهد ارتقای وضعیت جمعیت حیوانات شاخص منطقه به‌خصوص پستانداران مهم از جمله کل و بز و قوچ و میش در مناطق کوهستانی هستیم که این شرایط مطلوب منجر به حضور گونه ارزشمند پلنگ ایرانی در این منطقه شده است.

انتهای خبر/ م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*