۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مشاهده ۲ قلاده توله خرس در منطقه «مارز»
مشاهده ۲ قلاده توله خرس در منطقه «مارز»

مشاهده ۲ قلاده توله خرس در منطقه «مارز»

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج از مشاهده دو قلاده توله خرس سیاه بلوچی در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان: احمد داورپناه در این‌باره گفت: در مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ کارشناسان و ماموران یگان […]


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج از مشاهده دو قلاده توله خرس سیاه بلوچی در این شهرستان خبر داد.

مشاهده ۲ قلاده توله خرس در منطقه «مارز»

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان:

احمد داورپناه در این‌باره گفت: در مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ کارشناسان و ماموران یگان حفاظت این اداره طی حضور مؤثر و پایش و کنترل مناطق تحت مدیریت در ارتفاعات روستای اورتین  شهرستان قلعه گنج موفق شدند در یک اتفاق کم‌نظیر از دو قلاده توله خرس سیاه بلوچی  فیلمبرداری کنند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج ابراز کرد: از ساکنان روستاها و جوامع محلی مناطق روستایی شهرستان درخواست داریم در صورت مشاهده خرس بدون ایجاد چالش و درگیری موارد را به محیط زیست اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این فصل که بیشتر جوامع محلی برای برداشت بنه،گیاهان دارویی به مناطق زیستگاه‌های این شهرستان‌ها می‌روند، ممکن است با گونه‌های حیات وحش برخورد داشته باشند، این افراد نباید زیستگاه‌های حیات وحش را ناامن کنند.
 

گفتنی است خرس سیاه بلوچی (آسیایی) از گونه‌ای در معرض انقراض در فهرست قرمز اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) قرار دارد.

 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

7 − شش =