۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مشعل مقاومت با شهادت «السنوار» خاموش نمی‌شود
مشعل مقاومت با شهادت «السنوار» خاموش نمی‌شود

مشعل مقاومت با شهادت «السنوار» خاموش نمی‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با صدور پیامی تأکید کرد: مشعل فروزان مقاومت با شهادت شهید «یحیی السنوار» خاموش نخواهد شد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت شهادت «یحیی السنوار» پیام تسلیت صادر […]



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با صدور پیامی تأکید کرد: مشعل فروزان مقاومت با شهادت شهید «یحیی السنوار» خاموش نخواهد شد.

مشعل مقاومت با شهادت «السنوار» خاموش نمی‌شود

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت شهادت «یحیی السنوار» پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

شهید سنوار که ۲۵ سال از عمر شریف و پربرکت خود را تحت شکنجه و آزار در زندان‌های صهیونی سپری کرد به آرزوی خود یعنی شهادت که بهترین هدیه دشمن برای خود می‌دانست، رسید و کوردلان صهیونیست بدانند مشعل فروزان مقاومت با شهادت آن عزیز خاموش نخواهد شد و خون پاک او در رگ‌های رزمندگان حماس خواهد جوشید و جریان مقاومت فلسطینی را بارورتر، شعله‌ورتر، قدرتمندتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت.

این شهید والامقام همواره در آرزوی شهادت به دست ظالمان صهیونیست بود و در آخر نیز به آرزوی خود رسید، اما به‌فضل الهی خون ارزشمند او و دیگر رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت هرگز بر زمین نخواهد ماند. خون این مبارز و اسطوره مقاومت، قطعاً رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را بیش از پیش به زوال نزدیک می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان شهادت این فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید سرافراز علو درجات و برای خانواده معزز ایشان و مقاومت فلسطین صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نماید و امیدواریم که روح بلند ایشان همچنان الهام‌بخش تمامی آزادگان و عاشقان حق و عدالت باشد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*