مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت شد -اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر، محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: مکتب حاج‌قاسم و گذشت‌هایی که حاج قاسم داشته است باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

وی تصریح کرد:حاج‌قاسم از جان، مال و خانواده خود گذشت و از مقام و جایگاهش به‌هیچ‌عنوان استفاده نکرد.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌ جمعه شهرستان بافت بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان باید حواس‌‌شان جمع باشد چون برای شکل‌گیری این نظام شهید داده‌ایم و در شرایط حساس و امیدوارکننده امروز تنها کشوری که با همین اوضاع در مقابل آمریکا ایستاده است، ایران است.

وی با بیان اینکه مشکلات داریم و در زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) هم مشکلات بوده است، افزود: در همین شرایط سخت می‌شود خیلی کار کرد اگر کسی بخواهد کار کند می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

مصطفی امام‌بخش فرمانده جدید سپاه شهرستان بافت گفت: عمل ما باید توأم با اخلاص در عمل و تلاش و مجاهدت باشد و صرفاً باید برای رضای خداوند و نه برای منافع شخصی و گروهی کار کنیم.

به گزارش اقطاع خبر،  مصطفی امام‌بخش به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بافت معرفی و از خدمات امان‌الله بامری فرمانده سابق سپاه این شهرستان  تقدیر شد.

انتهای پیام/3388/ب


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *