۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند
معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند

معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند

ابوذر داوریان گفت: طلاق یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی محسوب می شود و بخشی از طلاق ها ناشی از فقر و اعتیاد می باشد. به گزارش اقطاع خبر؛ ابوذر داوریان در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده انتظامی عنبراباد، رئیس کمیته امداد عنبرآباد برگزار شد،گفت: خانواده های نیازمند واقعی […]


ابوذر داوریان گفت: طلاق یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی محسوب می شود و بخشی از طلاق ها ناشی از فقر و اعتیاد می باشد.

معتادین متجاهر پس از بهبودی می توانند از تسهیلات استفاده کنند

به گزارش اقطاع خبر؛ ابوذر داوریان در نشستی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده انتظامی عنبراباد، رئیس کمیته امداد عنبرآباد برگزار شد،گفت: خانواده های نیازمند واقعی تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند و درجهت توانمند سازی خانواده ها اقدامات لازم صورت گیرد. 

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از اقدامات رئیس کمیته امداد عنبرآباد ابراز کرد: کمیته امداد خانواده های دارای سرپرست معتاد که برای ترک اعتیاد اقدام می کنند را در یک دوره چندماه تحت پوشش قرار دهد.

صادقی در این نشست گفت: باید خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توانمندسازی شوند، اگر خانواده ای نیازمند واقعی باشد تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت و تا زمانی که نیاز باشد ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد:کمیته امداد باهمکاری خیرین تعدادی از معتادین متجاهر در سطح شهرستان عنبرآباد جهت درمان وترک اعتیاد با رضایت خانواده هایشان به کمپ معرفی خواهند شد.

 وی ضمن تقدیر از پیگیری و دغدغه دادستان و فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت:عدم اشتغال معتادین علت بازگشت به سوی مواد مخدر است و در این راستا معتادین پس از گذراندن دوران ترک اعتیاد ،تسهیلات جهت ایجاد اشتغال پایدار به آنها پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین خانواده معتادین که در حال ترک هستند در یک دوره چندماه تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرند و ضمن ارائه خدمات معیشتی لازم؛ نسبت به ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی جهت پیشگیری از آسیب پذیری آنها اقدام خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از خیرین و سایر دستگاه های مرتبط خواست در جهت ساماندهی معتادین متجاهر در سطح شهرستان با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده + شش =