۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
معرفی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات بافت
معرفی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات بافت

معرفی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات بافت

در جلسه‌ای که به منظور تعیین اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور اعضای اداری هیات اجرایی، هیات نظارت شورای نگهبان و هیات نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش اقطاع خبر: در جلسه‌ تعیین اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرماندار بافت به اهمیت انتخابات وحضور پرشور مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه انتخابات حضور گسترده داشته و دارند اما مخالفان، دشمنان و معان دان نظام از حضور حداکثری مردم نگران هستند و حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات در تقویت جایگاه کشور در تمامی عرصه‌ها نقش وضامن بقا واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: همه ما نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بدور از هرگونه تنش و انتخابات پیش رو وظیفه و مسئولیت خطیری داریم با وحدت واجرای قانونی و صیانت از آراء مردم شرایط و بستر حضور مردم را فراهم آوریم.

در پایان این جلسه و با رأی گیری بین معتمدین حاضر، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان بافت انتخاب شدند.
گفتنی است ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشور برگزار می شود.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − 14 =