معلم زرندی؛ جزو ۱۱ پژوهشگر برگزیده در سطح استان انتخاب شد

معلم زرندی؛ جزو ۱۱ پژوهشگر برگزیده در سطح استان انتخاب شد

احمد اسکندری نسب از انتخاب ۱۱ معلم، به عنوان پژوهشگر برگزیده آموزش و پرورش استان کرمان، خبر داد و گفت : یک نفر معلمین از انتخاب شده به شهرستان زرند تعلق دارد.

معلم زرندی؛ جزو ۱۱ پژوهشگر برگزیده در سطح استان انتخاب شد

به گزارش اقطاع خبر، احمد اسکندری نسب گفت: فاطمه اکبرزاده در گروه زیست شناسی- میکروبیولوژی از ناحیه یک کرمان، محمد کرمی نیا در گروه الهیات و معارف اسلامی از شهرستان رفسنجان، افسانه راجی زاده در گروه علوم بهداشتی از شهرستان بم، علی نورالدینی شاه آبادی از گروه علوم پایه فیزیک هسته ای از شهرستان زرند و آذر امیری میجانی در گروه علوم انسانی و زبان و ادبیات فارسی از شهرستان جیرفت منتخب شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در زمینه ی طرح های پژوهشی برتر هم سید محمد حسینی، با طرح “آسیب شناسی فضای مجازی در تربیت دینی دانش آموزان دوره متوسطه اول” از شهرستان رفسنجان برگزیده شد.

وی تاکید کرد: در زمینه پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری برتر، عماد حاتمی گروه با رساله دکتری “رشته فلسفه تعلیم و تربیت و تبیین و نقد روش شناختی رویکرد ترکیبی در تربیت اخلاقی با تاکید بر دیدگاه ناروائز” از شهرستان جیرفت برگزیده استان شد .

اسکندری ادامه داد: مژده اسحقی مسکونی کارشناس ارشد رشته روان‎شناسی‌تربیتی با رساله “نقش واسطه ای خلاقیت هیجانی در رابطه با هیجان های تحصیلی و اشتیاق تحصیلی” از شهرستان جیرفت برگزیده استانی و کشوری شد.

وی افزود:  عذرا محمودیان هم با طرح “چگونه توانستم در طی دوران بحران کرونا اضطراب اجتماعی دانش آموزانم را در پایه دوم ابتدایی با استفاده از روش های نوین و در فضای مجازی بهبود بخشم؟” از شهرستان شهربابک برگزیده استانی و کشوری شده است.

اسکندری نسب خاطرنشان کرد: مهدی مشایخی از شهرستان جیرفت و حسین اکبری از شهرستان شهربابک هم به عنوان کارشناسان و رابطان پژوهش برتر معرفی شده اند.

طبق اعلام  این گزارش، در روز “معلم پژوهنده، پیشگام بهسازی و پیشرفت مدرسه” از هفته پژوهش و فناوری؛ همزمان با سراسر کشور، از برگزیدگان و نفرات برتر این عرصه در استان کرمان  نیز با حضور مدیرکل،  معاون آموزش ابتدایی، رئیس مرکز پژوهش های علمی – آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های شهربابک و جیرفت تجلیل شد.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *