۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
مقاومت زنده است و ادامه دارد
مقاومت زنده است و ادامه دارد

مقاومت زنده است و ادامه دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافت، تاکید کرد: مقاومت در جامعه اسلامی زنده است و ادامه دارد. حسن شمس‌الدینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در رابطه با نقش مقاومت و اثرگذاری آن عنوان کرد: مقاومت در جامعه اسلامی یک اصل اساسی است که همواره باید حفظ و تقویت […]



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافت، تاکید کرد: مقاومت در جامعه اسلامی زنده است و ادامه دارد.

مقاومت زنده است و ادامه دارد

حسن شمس‌الدینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در رابطه با نقش مقاومت و اثرگذاری آن عنوان کرد: مقاومت در جامعه اسلامی یک اصل اساسی است که همواره باید حفظ و تقویت شود.

 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافت افزود: مقاومت نه تنها در برابر دشمنان خارجی بلکه در برابر هر گونه ظلم و ستم نیز باید به عمل بیاید.
 
شمس‌الدینی عنوان کرد: قرآن کریم به صراحت بر اهمیت مقاومت و پایداری در راه حق تاکید دارد. خداوند در سوره آل‌عمران آیه ۲۰۰ می‌فرماید: ‘يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ.’ این آیه نشان می‌دهد که صبر و استقامت در راه خداوند از مهم‌ترین ارکان ایمان است.
 
وی اظهار داشت: مقاومت زنده است و با ایمان و توکل به خداوند ادامه دارد ما باید همیشه به یاد داشته باشیم که تنها با مقاومت و ایستادگی می‌توانیم به اهداف عالی اسلامی دست یابیم.
 شمس‌الدینی همچنین ابراز نمود: مقاومت در برابر ظلم و ستم نیازمند هماهنگی و همبستگی است. ملت ایران بارها نشان داده‌اند که با وحدت و همدلی می‌توانند در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بافت تصريح کرد: در حال حاضر، دشمنان سعی در تضعیف مقاومت اسلامی دارند، اما ما با تکیه بر آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی، این مقاومت را قوی‌تر خواهیم کرد.
 
شمس‌الدینی افزود: مقاومت نه تنها یک وظیفه دینی بلکه یک وظیفه ملی نیز است. هر فرد باید در حد توان خود به این وظیفه عمل کند و از هیچ کوششی دریغ نکند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان جامعه اسلامی، باید همواره آماده باشیم و در برابر هرگونه تهدیدی، با تمام توان ایستادگی کنیم. مقاومت زنده است و تا زمانی که ایمان داریم، ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*