۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
ممنوعیت بکارگیری مشمولان غایب و فراری
ممنوعیت به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری

ممنوعیت به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: بر اساس مفاد قانون وظیفه عمومی، به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری در ادارات ممنوع است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» حسین حسینی گفت: به استناد ماده ۶۳ مکرر قانون وظیفه عمومی، مؤسسات دولتی و غیردولتی حق به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری را ندارند و در صورت […]


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: بر اساس مفاد قانون وظیفه عمومی، به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری در ادارات ممنوع است.

ممنوعیت به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» حسین حسینی گفت: به استناد ماده ۶۳ مکرر قانون وظیفه عمومی، مؤسسات دولتی و غیردولتی حق به‌کارگیری مشمولان غایب و فراری را ندارند و در صورت به‌کارگیری به مراجع قضایی معرفی و مستند به ماده مذکور، به پرداخت مجازات نقدی هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیش‌تر هزینه سالانه دو سرباز محکوم می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: به استناد ماده ۵۸ مکرر قانون وظیفه عمومی نیز فراجا موظف به شناسایی، تعقیب و دستگیری مشمولان غایب و رسیدگی به وضعیت آن‌ها است و نهادها و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری، شرکت‌های دولتی، غیردولتی، خصوصی، بانک‌ها و نیروی مسلح نیز ملزم به همکاری در این‌ خصوص هستند.

 وی با اشاره به آموزش مهارت‌های فنی به سربازان در طول خدمت و افزایش یک‌ رشته تسهیلات در روند خدمتی این عزیزان گفت: چه‌ بهتر که جوانان برومند میهن عزیزمان که به سن مشمولیت می‌رسند با برنامه‌ریزی درست و آینده‌نگری، به‌ موقع برای ادای این تکلیف اقدام و خانواده‌ها هم نسبت به اعزام به‌ موقع و بدون مشکل فرزندان ذکور خود به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − چهارده =