ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به کرمان تا ۱۶ آبان ادامه دارد -اقطاع خبر


کرمان – اقطاع خبر – فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به کرمان و نیز خروج خودروهای با پلاک بومی از استان خبر داد و گفت: این طرح تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ علی رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقطاع خبر افزود: ماموران پلیس راه استان کرمان بر مبنای تعامل با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت جامعه، ضمن جلوگیری از خروج خودروهای بومی و نیز ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به کرمان، جریمه رانندگان متخلف را در دستور کاردارند.

وی خاطرنشان کرد: اصل این محدودیت تردد ویژه مرکز استان است اما در تمام شهرستان های همجوار با دیگر استان های کشور نیز ایستگاه های ایست و بازرسی برپا خواهند بود و ماموران انتظامی و راهور، این محدودیت ها را به رانندگان خودروهای دارای پلاک غیر بومی تذکر می دهند.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان یادآور شد: به منظور اجرای این طرح پلیس در محور کرمان – بافت (روستای بهرامجرد)، محور کرمان – سیرجان (شهر باغین)، محور کرمان – رفسنجان ( کبوترخان)، ابتدای محور کرمان-زرند،  جاده شرف آباد، محور سیرچ و ایستگاه بازرسی مرصاد (سه راهی راین) مستقر شده است.

سرهنگ رضایی با اشاره به تعیین جریمه های پنج میلیون ریالی برای رانندگان متخلف، تاکید کرد: اولویت اصلی پلیس و سایر نهادهای دست اندرکار، اجرای قانون و ارتقاء ضریب سلامت شهروندان است و هرگونه اعمال قانون نیز در همین راستا انجام می شود.

وی اظهارداشت: تردد خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و خودروهای حامل کالاهای اساسی در محورهای استان کرمان بلامانع است.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *