وی افزود: برای اجرای این برنامه مدیران شهرستانی، استانی و کشوری ساز و کاری را باید برنامهریزی کنند، به طور مثال میتوانند یک شماره مستقیم برای ایجاد پل ارتباطی بین مدیران و مردم در فضای مجازی اختصاص دهند.
دبیر جبهه ملی همت (هستههای اندیشهورز منطقهای پیشرفت و تحول) بیان کرد: در یکی از پیام رسانهای داخلی مثل ایتا یک شماره یا آیدی از مدیر مربوطه گذاشته شود و مردم بتوانند مشکلات خود و پیگیریهایی که نسبت به حوزه کاری آن مدیر دارند را به گوش او برسانند.
سعیدی مطرح کرد: گاهاً فعالان فرهنگی، فعالان مطالبهگری و دغدغهمندان نظام و انقلاب میخواهند موضوع یا صحبتی را به گوش یک مسئول برسانند که در بعضی مواقع در فضای مجازی آن انتقاد یا پیشنهاد بازدیدهای بسیار بالایی دارد و افراد زیادی آن را میبینند اما آن مسئولی که باید این مطلب را ببینید متأسفانه نمیبیند.
وی تأکید کرد: اگر هر مسئولی یک شماره مجازی که پل ارتباطی خود با مردم باشد را راهاندازی کند و در اختیار عموم قرار دهند مطمعناً مردم خیلی راحتتر میتوانند با آن مسئول یا مدیر در ارتباط باشند و مشکلات و صحبتهای خودشان را به گوش او برسانند.
معاون فرهنگی روزنامه کشوری سراج تصریح کرد: خیلی از مسئولان متأسفانه به دلیل شلوغی کار ارتباط مستمرشان با مردم گاهاً فقط یک روز در هفته است در صورتی که واقعا فرصت طلایی خدمت را همه مسئولان باید قدر بدانند و شبانهروزی پیگیر مشکلات باشند.
سعیدی اظهار کرد: گاهاً یک مشکل یا برنامهای پیش میاد که یک مسئول باید زودتر برای آن تصمیم بگیرد لذا بعضی از اوقات آن مسؤل حتی در منزل خودش هم میتواند پیگیر مشکلات مردم باشد و همچنین این کار ثواب بسیاری دارد داره و آن مسئول با این گونه پیگیری مشکلات مردم در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی، اهلبیت و شهداء ارتقا پیدا میکند.
وی اذعان کرد: راهاندازی میز خدمت مجازی میتواند یکی از خدمات صادقانه مسئولان ما در ایام دهه مبارک فجر باشد و استمرار آن قطعاً در حل مشکلات مردم بسیار مفید و مؤثر واقع خواهد شد.
مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی سردار دلها تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این پلهای ارتباطی بین مردم و مسئولان در فضای مجازی راهاندازی شود تا مردم بتوانند با مسؤلان ارتباط مستقیم داشته باشند و انشاءالله میزهای خدمت مجازی خیلی خوبی توسط مسئولان راهاندازی شود و بیشتر شاهد خدماترسانی صادقانه باشیم.
انتهای خبر / فلاح