۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
برگزاری میز خدمت بین‌دستگاهی روشی نو
میز خدمت بین‌دستگاهی ابتکاری نو برای خدمت‌رسانی

میز خدمت بین‌دستگاهی ابتکاری نو برای خدمت‌رسانی

درحالی که میز خدمت تنها در موارد خاصی آن‌هم در حاشیه نماز جمعه‌ها یا مراسمات خاص برگزار می‌شود اما سازمان تأمین اجتماعی این خدمت‌رسانی را به ادارات برده است.  محسن مؤمن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به ابتکار جدید سازمان تأمین اجتماعی در برگزاری میز خدمت اشاره کرد و […]


درحالی که میز خدمت تنها در موارد خاصی آن‌هم در حاشیه نماز جمعه‌ها یا مراسمات خاص برگزار می‌شود اما سازمان تأمین اجتماعی این خدمت‌رسانی را به ادارات برده است.

میز خدمت بین‌دستگاهی ابتکاری نو برای خدمت‌رسانی

 محسن مؤمن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به ابتکار جدید سازمان تأمین اجتماعی در برگزاری میز خدمت اشاره کرد و گفت: امر پاسخگویی و مشاوره به شکل‌های حضوری، تلفنی و مکاتبه یکی از رویکردهای اصلی این مرکز برای افزایش رضایت‌مندی است.

وی ادامه داد: رسیدگی به سئوالات و شبهات مخاطبان در زمینه امور بیمه‌های اجتماعی با محور تعهدات و خدمات سازمان تأمین اجتماعی و فرایندهای مختلف کاری آن از تعهدات این نهاد است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان افزود: در کنار کار روزانه به این منظور و در ادامه فعالیت‌های عمومی بابت استقرار میزهای خدمت در نمایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها به مناسبت‌های مختلف، از ابتدای سال جاری به برگزاری میز خدمت پرداخته‌ایم.

مؤمن‌زاده ادامه داد: در برنامه‌ای مدون و سازماندهی شده به شکل متمرکز و هم‌سو با سراسر کشور، برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌ها، نهادها و بانک‌ها با هدف تقویت خط‌مشی پاسخگویی به مخاطبان آغاز شده است و میز خدمت این هفته در اداره اوقاف و امور خیریه کرمان را برگزار کردیم.

وی اذعان کرد: افزون بر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند و بخش عظیمی از شهروندان در یکی از گروه‌های کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش ما قرار دارند که باید از خدماتی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد، مطلع باشند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمان افزود: به منظور آگاهی‌بخشی و آشنایی با حقوق، تکالیف و همچنین روشنگری، تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات برای مخاطبان و امکان دریافت مشاوره‌های راحت در حوزه بیمه‌ای، استقرار میزهای خدمت در ادارات و دستگاه‌ها از امسال به شکلی ویژه در دستور کار این بخش قرار گرفته است.

مؤمن‌زاده با اشاره به اینکه در سال‌ جاری علاوه بر میزهای خدمت برگزار شده در هفته‌های کارگر، تأمین اجتماعی و دولت توسط شعب، با حضور کارشناسان آموزش‌دیده مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است، افزود: در ۱۶ اداره، بانک و دستگاه اجرایی استان تداوم یافته است.

وی به برگزاری میز خدمت در دیگر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در سازمان هلال احمر، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک‌های ملی، ملت، سپه، کارآفرین و پارسیان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری کرمان، امور مالیاتی، بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای، ثبت احوال، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه میز خدمت برپا شده و این اقدام با استقبال خوب مدیران، کارکنان و مراجعان همراه بوده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمان افزود: تبیین و تشریح خدمات و طرح‌های سازمانی از قبیل «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» برای استفاده اعضای خانواده کارکنان ادارات از فعالیت‌های جنبی این میزهای خدمت بوده است.

وی مدعی شد: شانزدهمین میز خدمت اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمان که در اداره اوقاف برگزار شد نیز نتایج بسیار خوبی را بر جای گذاشت و استاندار کرمان نیز بر برگزاری این نوع میز خدمت بین‌دستگاهی در تمامی دستگاه‌های اجرایی کرمان تاکید داشته است تا همه با خدماتی که در دیگر ادارات ارائه می‌شود، بیش‌تر آشنا شوند.

مؤمن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: میزهای خدمت دایر شده توسط اداره‌کل تامین اجتماعی در مصلی‌ها، دانشگاه‌ها، دستگاه‌ها و ادارات با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ بیمه‌ای و پاسخگویی به سئوالات شهروندان در دو گروه کارکنان و مراجعان به عنوان گستره وسیع مخاطبان این سازمان انجام می‌پذیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*