۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارزوییه
میز خدمت قضایی در ارزوئیه برگزار شد
میز خدمت قضایی در ارزوئیه برگزار شد

میز خدمت قضایی در ارزوئیه برگزار شد

رئیس دفتر خدمات قضایی شهرستان ارزوئیه از برگزاری میز خدمت جهادی و رایگان یک روزه خدمات الکترونیک قضایی در بخش صوغان خبر داد. عوض بهاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» از برگزاری میز خدمت جهادی رایگان دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه در بخش صوغان خبر داد. وی افزود: این […]


رئیس دفتر خدمات قضایی شهرستان ارزوئیه از برگزاری میز خدمت جهادی و رایگان یک روزه خدمات الکترونیک قضایی در بخش صوغان خبر داد.

میز خدمت قضایی در ارزوئیه برگزار شد

عوض بهاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» از برگزاری میز خدمت جهادی رایگان دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه در بخش صوغان خبر داد.

وی افزود: این میز خدمت یک روزه در محل دفتر پیشخوان دولت‌ بخش صوغان به‌نحو احسن وظیفه ذاتی خود خدمت جهادی و (رایگان) و مشاوره حقوقی در هر مورد انجام شد که مورد رضایت بخشی از مردم بود.

بهاری اذعان کرد: عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ابتدا باید در راستای صلح و سازش و ذات‌البین فعالیت‌های چشم‌گیری داشته باشد و پرونده‌هایی تشکیل نشود که دادگاه‌ها یا دادسراها انباشته از هر نوع پرونده‌ای شود و کاهش پرونده از سوی دفاتر قضایی مورد رضایتمندی شهروندان و دادگاه‌ها است.

رئیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی ارزوئیه اذعان کرد: دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه به حول قوه الهی از تأسیس در سال ۱۳۹۸ تاکنون حدود ۳۸۰ فقره سازش داشته و درنهایت دادگاه شهرستان ارزوئیه و مسعود ناظریان ریاست آن و نوید شمس‌الدینی دادرس آن در طول خدمت همکاری‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه صلح و سازش داشته‌اند که جای تشکر دارد.

صلح‌یار حوزه قضایی ارزوئیه خاطرنشان کرد: چند روز قبل جلسه‌ مدیران دفاتر قضایی استان کرمان در محل مجتمع قضایی ۲۲بهمن کرمان با مدیریت بخشی دادستان استان و معاون قضایی رئیس کل و سلطانی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان برگزار شد که دغدغه مسئولان قضایی کاهش پرونده‌ها به دادگاها و دادسراها بود و در همین راستا مدیران دفاتر قضایی صلح و سازش پرونده‌ها را در دستور کار قرار دهند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده − 2 =